Wat een zootje.................
Mijn dochter heeft als jarenlange generation gebruiker waar ze maar 10 mb krijgt willen overschakelen naar generation connect. Ik heb gebeld naar 6000 met de vraag over te schakelen naar generation connect. De operator zei tegen mij voila het is ok. (Heeft niet gesproken van een wachttijd ofzo) Ik vraag daarop of het gelijk welke manier is hoe ik herlaad. Ja zegt die, als het maar minimum 20 euro is om dus de bonussen te krijgen. Amai dat ging vlot dacht ik bij mezelf. Na dat telefoontje herlaad ik via de generation connect site voor 20 euro.
Het resultaat........
20 euro belwaarde bij, maar nog altijd het oude generations en onmogelijk om nog op internet te geraken via het netwerk. Iets wat wel werkte voor ik belde.
Bellen naar 6000 heeft geen zin want ze weten niet echt hoe het zit................Ik heb willen proberen met een andere operator door terug te bellen naar 6000 maar ik blijf al een hele namiddag op wacht staan . Ik denk dat ze mij op een lijst gezet hebben om mij te ontwijken. pffffffffffffff Heel frustrerend om een hele middag dat onozel muziekje te horen.
Iemand enig idee wat te doen?
Ik, heb ook generation connect maar ben van een andere provider gekomen. Dat was blijkbaar geen probleem. Begrijpe wie begrijpe kan.
overschakelen naar generation connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 87 keer
Het "eenvoudigste" lijkt mij om terug telefonisch contact op te nemen met 6000 en je verhaal (nogmaals) te doen. Maar ik gebruik ook wel je frustratie. Ik heb ook al dezelfde ervaring gehad (met ander probleem weliswaar).
Ik ben toen naar een Belgacom-shop gegaan en heb daar m'n verhaal nog eens gedaan en ze hebben dat daar direct opgelost. Als je geen Belgacom-shop in de buurt hebt, is deze oplossing minder vanzelfsprekend.
Of misschien duurt het een tijdje voordat je ben overgestapt. Wordt dit normaal niet bevestigd met een sms? Of je de €20-herlading nog kunt omzetten naar bonussen, weet ik niet. Anders eens Eva (op dit forum) contacteren, maar het is natuurlijk weekend en feestdagen voor iedereen; dus ik weet niet of ze deze periode heel actief is.
Ik ben toen naar een Belgacom-shop gegaan en heb daar m'n verhaal nog eens gedaan en ze hebben dat daar direct opgelost. Als je geen Belgacom-shop in de buurt hebt, is deze oplossing minder vanzelfsprekend.
Of misschien duurt het een tijdje voordat je ben overgestapt. Wordt dit normaal niet bevestigd met een sms? Of je de €20-herlading nog kunt omzetten naar bonussen, weet ik niet. Anders eens Eva (op dit forum) contacteren, maar het is natuurlijk weekend en feestdagen voor iedereen; dus ik weet niet of ze deze periode heel actief is.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 41 keer
Bij mijn overschakeling van Pay and Go naar generation connect werd het tariefplan pas om middernacht overgezet en bevestigd met een sms. (heeft de operator toen ook gezegd aan de telefoon)
Maarja ondertussen heb je al herladen, en de bonussen niet gekregen. Ik zou idd ook bij een belgacom center langsgaan en voldoende hard klagen(men heeft u tenslotte fout geïnformeerd) , de ervaring leert me dat ze uiteindelijk wel bijdraaien
Maarja ondertussen heb je al herladen, en de bonussen niet gekregen. Ik zou idd ook bij een belgacom center langsgaan en voldoende hard klagen(men heeft u tenslotte fout geïnformeerd) , de ervaring leert me dat ze uiteindelijk wel bijdraaien