Hallo,
naar het schijnt zijn er duizenden apps in de store maar hier stelt het niet veel voor .. zoek ik dan op internet naar de beste apps en geef ik die op in de store bij zoeken wordt er niets gevonden ...
Moet ik nog iets aanpassen of een of andere hack gebruiken om meer te kunnen zien in belgië
windows 8 store
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Het hangt af van op welk je Microsoft account is ingesteld. Bij mijn weten is er jammer genoeg nog geen manier om in de buitenlandse stores. Het aantal apps in de Belgische store is momenteel 20518 apps. Ontwikkelaars moeten hun apps in meerdere landen beschikbaar stellen, jammer genoeg doen ze dat niet altijd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Klik ik in een catergorie op de tablet dan krijg ik daar soms maar 10 apps te zien ... zoek ik naar een bepaalde app wordt deze niet gevonden.
Doe ik het volgende:
ik zoek op internet naar metro commander, dan kom ik in de us store terecht, klik ik nu op view in store dan verschijnt die app in de store op mijn tablet en kan ik deze ook installeren.
Zoek ik nu manueel naar die app in de store wordt deze opnieuw niet gevonden ???
Tel ik alle apps op dan zijn er misschien een 500tal in de store ??? en geen 20.000 ....
Of moet je eerst effectief een PayPal of cc account toevoegen ??
Doe ik het volgende:
ik zoek op internet naar metro commander, dan kom ik in de us store terecht, klik ik nu op view in store dan verschijnt die app in de store op mijn tablet en kan ik deze ook installeren.
Zoek ik nu manueel naar die app in de store wordt deze opnieuw niet gevonden ???
Tel ik alle apps op dan zijn er misschien een 500tal in de store ??? en geen 20.000 ....
Of moet je eerst effectief een PayPal of cc account toevoegen ??
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dezelfde ellende met Windows Phone... en ik begrijp nog steeds niet waarom men dit doet... we leven toch in een globale wereld ?MClaeys schreef:Het hangt af van op welk je Microsoft account is ingesteld. Bij mijn weten is er jammer genoeg nog geen manier om in de buitenlandse stores. Het aantal apps in de Belgische store is momenteel 20518 apps. Ontwikkelaars moeten hun apps in meerdere landen beschikbaar stellen, jammer genoeg doen ze dat niet altijd.
Welke ontwikkelaar wil er nu niet dat z'n app verkocht wordt in land X, Y of Z ?