Stream VRT na incident deze week

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Luke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 4 keer

Blijkbaar slaag ik er na de prutsen van deze week niet meer in om de radiostreams van de VRT hier binnen te krijgen.
Pingen naar mp3.streampower.be geeft een time-out.

Is er iemand dit eens kan testen, en eventueel een tweede lijn heeft met een andere ISP om even te verifieren of het bij Dommel ligt?
vb http://mp3.streampower.be/stubru-high.mp3
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

Inderdaad, na de laatste uitval kan ik niet meer VRT rdios beluisteren via Dommel.
Via mijn 3G radio1 en radio2 werkt zonder probleem.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Met Telenet werkt het wel...
Luke
Plus Member
Plus Member

Bedankt mannen!

Idd eens getest via het mobile vikings netwerk en daar werkt het wel.
Vrijdag op het werk werkte de streaming ook niet en dacht dus dat het een algemeen probleem was, tenmeer ik op het net ook al wat klachten van deze week over de streaming in het buitenland had gelezen.
Het begint toch te jeuken om over te stappen nadat ik hier de internetstreamer bijna door het raam had gesmeten.
Luke
Plus Member
Plus Member

Knap van Dommel!

Wil een case openen, vul heel mijn tekst in met alle relevante info, gebruik mijn dommel email adres en krijg dit terug

error: only existing customers can create new tickets based on their registered emailaddress. if you are not a customer yet and want more info, please send an email to [email protected]. if you are an existing customer please use an emailaddress that is known in our system to create a ticket.

fout: enkel bestaande klanten kunnen een ticket creeren via dit systeem. bent u nog geen klant en wenst u meer informatie over onze producten en diensten, stuur dan een email aan [email protected]. bent u reeds klant, gelieve dan het emailadres te gebruiken dat gekend is in onze database om een ticket aan te maken.
Luke
Plus Member
Plus Member

27-12 Dit streaming probleem is opgelost echter nu om 23:30 bijna geen data meer door te krijgen.
Leuk als je in een call zit.

Morgen eens rondhoren naar betrouwbare oplossingen
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”