Dit zonder jailbreak
PS. Ik zoek wel degelijk pijltjestoetsen en ja ik heb ze nodig en neen ik wil het niet op de "Apple Way waardoor je geen nood hebt aan pijltjes" doen

LOL, op de valreep, maar wat mij betreft win jij de prijs van meest grappige metafoor van 2012MClaeys schreef:Als ik zeg dat ik in je brievenbus ga pissen, je zegt doe maar en ik doe het, dan ben ik toch niet de klootzak? Ge hebt er dan namelijk zelf voor gekozen![]()
90% van de mensen die de Apple hype volgen zijn nu eenmaal ook mensen die helemaal niet willen en kunnen prullen met hun OS. Ik vind het zelf bvb ook totaal niet meer van deze tijd dat IOS bvb niet eens Widgets e.d. heeft, maar voor een hoop mensen is dat wellicht al te veel of te moeilijk werk.NickG schreef: Verder ben ik het eens met de mensen die zeggen dat je ervoor kiest. Ik vind iOS zelf wat vlotter werken dan mijn Android, maar omwille van het feit dat het een open OS is en je zelf tenminste wat kan prullen ermee heb ik toch gekozen voor Android. Helaas zijn er idd een pak mensen die de hype volgen en dus maar een iPhone kopen zonder te weten wat het verschil is tussen iOS & Android... Pech voor hen!
Waar staat dat te lezen op de screenshots ???MClaeys schreef:Dat staat gewoon op de screenshots op hun site, als je persé de Apple hype wil volgen zonder te informeren over het product heb je achteraf evenmin reden tot klagen. Dat maakt hen dus nog geen klootzakken want ze doen totaal geen moeite om dat te verstoppen.