UPC belooft compensatie voor problematische Horizon-box

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

De Consumentenbond zegt van UPC (Nederland) een aantal toezeggingen te hebben gekregen in een poging om de problemen met de Horizon-settopbox op te lossen. UPC belooft onder andere aan Horizon-abonnees de mogelijkheid te geven om over te stappen naar een ander abonnement.

Sinds de introductie van de Horizon in september heeft de kabelaar meer dan 50.000 exemplaren van de settopbox verkocht. Maar kort na de introductie kwam er een stroom van klachten op gang over de interactieve settopbox. De Consumentenbond besloot daarop de klachten en problemen te invent

Bron: http://tweakers.net/nieuws/86030/upc-be ... boxen.html
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”