Hallo,
Ik zou een Raspberry Pi in mijn badkamer willen plaatsen zodat ik zowel muziek van mijn NAS als Livestream (StuBru) kan luisteren in de badkamer. Ik zoek nu enkel nog een kleine versterker waarop ik de Raspberry Pi kan aansluiten met behulp van een analoge line out kabel (cinch aansluitingen). Iemand die een goedkoop en kleine versterker heeft of kent?
Ik zoek een kleine/goedkope versterker met Line in
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Misschien eens zoeken bij de Velleman kitjes als je toch aan het knutselen bent.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Velleman kitjes heb ik niet zo'n goeie ervaring mee, hoewel volgens mij correct gesoldeerd bleven de meeste ervan toch wat "brommen". Ik heb me destijds via ebay Daytona versterkertjes gekocht om te gebruiken met mijn Squeezebox Duets. Het exacte typenr wil ik straks thuis nog wel eens opzoeken, maar in elk geval zijn deze voor mij perfect: klein, goedkoop en ze werken gewoon. (mijn eis is dan ook gewoon wat basic achtergrondmuziek in badkamer, living & keuken
)

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik weet niet wat je klein noemt maar conrad heeft zogenaamde 'mini-versterkers' in het gamma.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Aah crap, totaal vergeten te kijken gisteren
Ik probeer er vanavond naar te kijken!
//EDIT: ik gebruik dus Dayton Audio DTA-1 doosjes, hoewel ik ze wel goedkoper gekocht heb via ebay dan op deze link (helaas vind ik niks meer terug dervan).

//EDIT: ik gebruik dus Dayton Audio DTA-1 doosjes, hoewel ik ze wel goedkoper gekocht heb via ebay dan op deze link (helaas vind ik niks meer terug dervan).
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
misschien zijn 2 pc luidsprekers wel wat voor je 

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –