Gehuurde V3 gratis vervangen door V4 decoder ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ronyvdhb
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2010, 08:03

Op de nieuwe V4 decoder zijn nieuwe functies beschikbaar.
Ik heb momenteel een gehuurde V3 decoder. Kan ik die in een Belgacom winkel GRATIS laten vervangen door een V4 decoder ?

Bedankt voor Uw reactie
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4388
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer

Ik denk dat dit niet mogelijk is,gewoon omdat er niets mankeerd aan Uw V3.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7444
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

alles kan je moet aleen weten hoe en dikwijls meermaals bellen
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Ook als er iets mankeert, dan nog krijg je wellicht een andere herstelde V3 terug.

Het is misscien beter de V4 aan te kopen, je krijgt toch 2 jaar garantie en na 2 jaar + 4 maand is de kost teruggewonnen.
Als de huurprijs ondertussen verhoogt, dan is de winst er eerder.

prijs 225 euro

Huur 2 jaar = 24 x 7 euro = 196 Euro
Verschil 29 Euro dus 4 maand extra en de rest is winst

Zelf heb ik nog niet de beste oplossing want ik heb een V3 gekocht + V4 in huur...

Als er een V5 uitkomt dan koop ik wellicht de V5 en zal ik de huur stopzetten.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15164
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Hoe ik het gedaan heb... bellen naar technische dienst dat mijn decoder (was een v3) af en toe uitviel (was ook wel zo) en dat de heropstart toch wel altijd heel traag was en de menu's ook. Dan toen hij zelf aangaf dat ik eens een nieuwe moest halen gevraagd of er geen nieuwer, rapper model was. Dan ticketnummer meegekregen en in winkel gezegd dat de technieker aan de lijn uitdrukkelijk gezegd had dat ik om een v4 moest vragen wegens mijn problemen.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Dan heb je meer geluk gehad dan mijn broer die heeft letterlijk de zelfde truc toegepast
en die van de BC zegde, heb je een momentje en hij had blijkbaar naar iemand van BGC gebeld
en die kwam terug en zei dat het probleem dat hij voorgehad heeft niks te maken had met een V4 of V3
en dat er geen V4 meer in stock waren en dat hij maar met een V3b moest content zijn !!

Proberen kan je altijd en je hebt er tenslotte niks mee te verliezen.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7444
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

bel maar naar de klantendienst om te vragen hoe je best opzegd.
Als ze de reden vragen zeg je gewoon dat je niet bereid bent evenveel te betalen dat iemand met de laatste nieuwe decoder.
Ken ze zelfs die niet naar de winkel hebben moeten gaan maar gewoon een technieker hebben gestuurd. :-D
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

ja of ze geven u de link om online op te zeggen :-D
Gebruikersavatar
vuurvos
Erelid
Erelid
Berichten: 978
Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 207 keer
Contacteer:

Ik ben met een perfect werkende V3 naar een lokale Belgacomwinkel gegaan (dus geen teleboetiek), heb niet eens naar BGC gebeld en had dus ook geen ticketnummer. Gewoon gezegd dat de harde schijf stuk was (wat dus niet het geval was). Heb gewoon een nieuwe V4 gekregen. Zal kwestie van geluk zijn zeker ?
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Inderdaad ik ken er die gewoon geen gevolg krijgen zelf met goeie argumenten, waarschijnlijk als ze op ene vallen die de puntjes op de i wilt zetten of ene die met het slechte been uit bed gestapt is!
En ik ken er ook die gewoon naar een Belgacom center geweest zijn en zoals je zegt wordt daar een V3 omgewisselt met een V4 zonder omruilticket.
Het is blijkbaar een beetje zoals op de lotto spelen maar dan wel met minder cijfers want anders zou het de moeite niet zijn om te proberen :wink:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7444
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

vuurvos jij hebt enorm veel geluk gehad oftwel is de procedure gewijzigd maar normaal kan je geen kapotte dinggen binnengeven zonder een ticketnr
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Niet iedereen is daar ook even goed op de hoogte net zoals je naar de helpdesk belt
daar kan je ook vaststellen dat de ene operator precies van toeten of blazen weet
en de ander operator die kan je dan wel direct verder helpen !
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”