skynet plots traag

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Disturbed
Starter
Starter

Yow gasten,

Tot voor kort was ik super tevreden van mijn verbinding (350kb/s down en 15kb/s up met een skynet go'tje) dus ik was meer dan tevreden. Ook vaste connectietijden van 36 uur op de kop door combi van speedtouch home en redhatlinuxrouterken. MAAARRRR sinds vorige week maandag kom ik niet meer boven de 50kb/s download, upload lukt wel nog maar download is echt nie te doen zooo traaag :-) Ik weet dat er vroeger probs waren met mijn verbinding (ver van centrale) ma na die groene pad (diene lelijke modem @usb) teruggebracht te hebben en de speedtouch aan te schaffen liep da hier heel goed. Nog iemand last? hebben ze soms de speed aangepast ofzo omdak te ver zit want tis blijkbaar echt capped. iets heel raar alles. Plz help iemand wa of hoe want kweet nie echt wa doen + heb geen zin om 45 minuten aan telefoon naar een liedje te luisteren om dan toch nie geholpen te worden. En skynetgasten komen hier niet meer over de vloer...

Grtz

Effe speed nog vermelden...

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 298 kbit/s or 37 kbyte/s
- Upload speed : 149 kbit/s or 19 kbyte/s
Sun Jul 11 2004 at 12:48:02 UTC+0200
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Lijkt er inderdaad op dat sinds je upgrade naar 192 kbps up ze iets veranderd hebben (ik vermoed dat je sindsdien die snelheid hebt?). Ik zou de Skynet-helpdesk eens bellen, of Belgacom-storingen. Die kunnen meteen zien op welk profiel je zit en zo. Kan je al meteen horen of zij nog iets hebben veranderd ;)
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

aan welke snelheid sync je?

hieraan kan je zien of je gedowngrade bent of niet
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Disturbed
Starter
Starter

Sinds daarnet zijn de problemen opgelost, volgens mij waren ze aan de centrale aant werken...

Happy thx voor de reply, kben nog altijd te ver van de centrale om goe te zijn en zal wellicht nooit echt de volle speed halen ma toch
250kb/s en kben content ....

Grtz Diz
Gast

effe de speedtest results ... sgene vetten ma toch content ...

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 1701 kbit/s or 213 kbyte/s
- Upload speed : 152 kbit/s or 19 kbyte/s
Thu Jul 15 2004 at 01:46:32 UTC+0200

juwww
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”