mobiel internet proximus - prijsverschil?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Heb momenteel mobiel internet voor mijn GSM via de optie Internet On GSM Favorite (2 GB aan 19,99 euro)
Optie:
Internet On GSM Favorite 2 GB

als ik deze simkaart kleiner maak er er een micro-sim maak (of aanvraag en dan een adapter koop) kan ik het mobiel internet gebruiken als ik deze sim in een iPad van de 4de generatie stop?
waarom deze vraag, omdat ik (zie onderstaande link) andere tarieven zie voor mobiel internet voor iPad:

Mobile Internet Favorite for iPad
€ 24 ,99 /maand
1,5 GB

Waarom dit prijsverschil? is mobiel internet voor een iPad dan anders en ook duurder?

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/a ... ng_4g.page
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Voor Internet On GSM heb je ook nog een mobiel voice abonnement nodig, dus minimum +10 euro. (in totaal dus 30 euro per maand)

Bij Internet for iPad is het volume na 1,5 GB onbeperkt tot 128 kbps snelheid.
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

snap het,

heb mijn abonnement goedkoper door volumeabonnement via werkgever, (betaal enkel communicatiekosten, en heb 30 % korting op mobiel internet)
dus als ik het goed begrijp zou ik mijn simkaart (mist formaat aan te passen) in een iPad kunnen steken en dan mobiel ermee surfen.
dat is wat ik wou weten
thx
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

ja, dat zal zonder problemen werken.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

caravia_asterix schreef:snap het,

heb mijn abonnement goedkoper door volumeabonnement via werkgever, (betaal enkel communicatiekosten, en heb 30 % korting op mobiel internet)
dus als ik het goed begrijp zou ik mijn simkaart (mist formaat aan te passen) in een iPad kunnen steken en dan mobiel ermee surfen.
dat is wat ik wou weten
thx
Ga gewoon naar een BGC verdeler en vraag om een micro-sim. Moet je zelf niet liggen prutsen.
Is op 5 minuten geregeld.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”