Wat is dit? Waar past het in?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Weet iemand wat dit is? Ik gok op geheugen (als ik het label zo lees), maar dan toch geen gewoon latje. Iemand een idee waar het in past?
Dit lag in de kast op mijn stageplaats en men begeleider daar wist het ook niet :P
001.jpg
(325.05 KiB) Nog niet gedownload
002.jpg
(342.38 KiB) Nog niet gedownload
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Geheugenmodule voor in een router / firewall / ...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

we all love google:

http://en.wikipedia.org/wiki/AGP_Inline_Memory_Module
AGP Inline Memory Module (AIMM) also known as Graphics Performance Accelerator (GPA) is an expansion card that fits in the AGP slot of PC motherboards based on some Intel chipsets with onboard graphics. It is intended to be a mid-level cost solution between shared graphics memory and dedicated graphics memory found on more expensive discrete AGP expansion card. AIMM cards are special memory modules that are used as dedicated video memory (display cache) to store Z-buffering and they usually have 4MB of 32-bit wide SDRAM.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Ja sorry, had Google niet gebruikt omdat ik er vanuit ging dat het gewoon een ramlat was (speciaal type wel) en ik dus niks ging vinden op de serienummers :? . Op de AIMM had ik niet eens gelet, de foto staat al een weekje op men gsm. Bedankt, weer wat bijgeleerd :-) . Eens kijken of het daar nog in een pc past en anders gaat het weg.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

ach, sinds wanneer kan je iets NIET vinden met google? :p
it's kind of the entire internet on one site, you know :D

zoals al die mensen die zo clueless zijn over internet dat ze gek worden als google ineens hun startpagina niet meer is (omdat ze ergens gewoon op ok geklikt hebben zonder lezen)
en die vervolgens "niet meer op internet" kunnen omdat ze de url niet kunnen ingeven (want hun google zoekbalk is er niet :p )
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben toch overlaatst wat tegengekomen dat ik niet kon vinden via Google, alleja, uiteindelijk wel maar theeft me heel veel tijd gekost :p twas ook iets van een serienummer, kweet al niet meer van wat :P Dus er bestaan nog zaken die niet op Google staan :angel:

En jep, zo mensen ken ik jammer genoeg wel, of met een klein browserscherm vanwege de 9 werkbalken die ze in hun browser geïnstalleerd hebben. Wel allemaal met een zoekvak dus opzoeken lukt dan nog wel.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer

Splitter schreef:ach, sinds wanneer kan je iets NIET vinden met google? :p
Hoe trivialer hetgeen je naar zoekt hoe moeilijker het soms is omdat er heel veel cruft-sites zijn die populaire termen misbruiken om toch maar visitors op hun site te krijgen voor adviews. Getuige de duizenden "blog"-sites waar je hetzelfde artikel letterlijk c/p te zien krijgt. Ik word er soms depressief van als ik een programmeerprobleem probeer op te lossen en elke keer weer bij dezelfde non-oplossing uitkom.

Een ander voorbeeld zijn reviews van computeronderdelen.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Ik ben bij opzoekingen vaak sites tegen gekomen waar he de oplossing ziet na betaling, ook iets lastig, jammer dat Google dez niet filtert.

Sent from my Lumia 900 using Board Express
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 104 keer
Te Koop forum

ach zwijg mij over expertSexChange fer gods sake, die mannen spelen gewoon extreem vals, de google bot tonen ze de volledige pagina, en de gewone gebruiker krijgt de pay up or else pagina.

Google moet die site der gewoon uitkegelen uit hun index, is waardeloos.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
Bedankt: 509 keer

MClaeys schreef:Ja sorry, had Google niet gebruikt omdat ik er vanuit ging dat het gewoon een ramlat was (speciaal type wel) en ik dus niks ging vinden op de serienummers :? .
Wie zegt dat je een serienummer nodig hebt ?

https://www.google.com/search?tbs=sbi:A ... 6&biw=1243

;)
We love images.google.com even more.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Wel, om eerlijk te zijn kende ik dat nog niet :oops:
Lijkt me wel handig :p
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

MClaeys : kende ik ook niet hoor :)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

Cool! Ik wist ook niet dat dit kon via Google, ik kende wel andere reverse image searchengines zoals TinEye,...
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Experts-exchange is raar... Als je gewoon blijft scrollen naar beneden zie je de antwoorden toch (zonder te betalen).

btw en ze hebben dan 6 toolbars staan om te googlen of bingen of yahoo'en en nog vinden ze het niet :D
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

NickG schreef:Cool! Ik wist ook niet dat dit kon via Google, ik kende wel andere reverse image searchengines zoals TinEye,...
Ik gebruikte ook altijd TinEye, maar toen ik gisteren de URL niet meer herinnerde kwam ik ook op Google images terecht... en het blijkt trouwens veel beter te werken.
vuurvos
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
Bedankt: 207 keer
Contacteer:

Ik gebruik ze allebei. TinEye is een website maar ik gebruik vooral de add-on voor Firefox. TinEye is een crawler die niets anders doet dan beelden te verzamelen, om een gedacht te geven bij het opzoeken van een bestand (of URL naar een bestand):

Code: Selecteer alles

Searched over 2.2163 billion images in 1.372 seconds.

TinEye is constantly crawling the web and updating our image database regularly. We also accept direct contributions of complete online image collections. To date, TinEye has indexed 2,216,281,154 images from the web. We add tens of millions of new images to TinEye every month, and our index is on the grow.
Google is hier inderdaad beter in, maar ben in ieder geval zeer tevreden met TinEye. Vind ik hiermee niets of te weinig terug dan zoek ik het met Google images. De add-on is natuurlijk wel handiger en sneller.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik heb de indruk dat TinEye veel exacter zoekt en dus vaak niets zal vinden terwijl Google dat wel doet (al had ik gisteren een foto welke 90 graden gedraaid was en die vond Google ook niet).
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”