Betalingsmogelijkheden proximus
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 14 keer
Kan iemand me vertellen hoe ik met mastercard of visa of paypal kan betalen? Ik heb enkel de optie voor homebanking met ING, belfius of KBC.. Ik kan mijn factuur dus niet betalen.. (heb mijn bakje van homebanking deutsche bank niet meer, wil dus met kredietkaart betalen).
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
De dingen die je opnoemt zijn bijna altijd gebonden aan een uplift door de aanbieders (moet je dus extra voor betalen als verkoper, of doorrekenen aan de klant). Ik weet niet of Belgacom dat doet, maar denk het niet...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 175 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wanneer ik Mijn GenerationConnect herlaad zie ik daar toch een logo van Amex, Visa, MasterCard, Bancontact & Maestro(wel geen paypal).
Klik gewoon op het correcte logo(MasterCard).
Ik ben er in elk geval al in geslaagd om te betalen met mijn DB MasterCard.
Maar je zal in elk geval wel je bakje van Deutsche Bank moeten gebruiken om te signen, zelfs met een Kredietkaart.
Klik gewoon op het correcte logo(MasterCard).
Ik ben er in elk geval al in geslaagd om te betalen met mijn DB MasterCard.
Maar je zal in elk geval wel je bakje van Deutsche Bank moeten gebruiken om te signen, zelfs met een Kredietkaart.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Heb je geen bakje van een andere bank in de buurt? Heb er liggen van KBC, Fortis, VDK en Dexia en die werken gewoon door elkaar hoor 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 175 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hangt af van de maker van het bakje.
Belfius, KBC & BNP Fortisc gebruiken Vasco en zijn onderling inwisselbaar.
ING heeft een ander merk van bakje(weet het niet van buiten).
En Deutsche Bank heeft geen Kaartlezer maar een Digipass(zonder kaart), die persoonlijk is, die kan je zelfs niet van iemand anders lenen
Belfius, KBC & BNP Fortisc gebruiken Vasco en zijn onderling inwisselbaar.
ING heeft een ander merk van bakje(weet het niet van buiten).
En Deutsche Bank heeft geen Kaartlezer maar een Digipass(zonder kaart), die persoonlijk is, die kan je zelfs niet van iemand anders lenen
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dus DB heeft het systeem dat Fortis vroeger had? Of vergis ik mij?
@meon : bedankt voor de uitleg!
@meon : bedankt voor de uitleg!
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Mijn vroeger Argenta bakje had EPCI nummer 906035714
Mijn nieuwe kaartlezer heeft nu EPCI nummer 906278675
Mijn nieuwe kaartlezer heeft nu EPCI nummer 906278675
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Dan heb jij de "improved 810": http://www.epci.be/unconnected_readers.htm
Ik weet niet of die zomaar uitwisselbaar zijn. Dat nummer geeft aan welk certificaat gebruikt wordt als ik het goed begrijp...
Ik weet niet of die zomaar uitwisselbaar zijn. Dat nummer geeft aan welk certificaat gebruikt wordt als ik het goed begrijp...
-
- Pro Member
Heb ondertussen contact gehad met EVA.. Dus blijkbaar kunnen postpaid klanten enkel via overschrijving, en die banken betalen. Dus je bent beter af als prepaid klant, dan kan je met visa, mastercard etc. betalen... belachelijk 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
Inderdaad belachelijk. Trouwens is het niet enkel post paid dat enkel via de bank gaat maar ook pre-paid met automatische reload kan je enkel betalen via overschrijving of domiciliering.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Pro Member
Wat is eigenlijk het nut van die betaal bakjes als je eender welk kan gebruiken?
Die kleine digipasjes van deutsche bank zijn echt van enorm slechte kwaliteit, ik hou het altijd in mijn portefeuille en het is nu de 2de keer dat het schermpje gewoon breekt, heel erg fragiel...
Die kleine digipasjes van deutsche bank zijn echt van enorm slechte kwaliteit, ik hou het altijd in mijn portefeuille en het is nu de 2de keer dat het schermpje gewoon breekt, heel erg fragiel...
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Het nut is dat je een code genereert in combinatie met je bankkaart die je er in steekt, in combinatie met de pincode die je ingeeft.
Mij lijkt het logisch dat een digipass met een schermpje in je portefeuille bewaren niet anders kan resulteren in een gebroken schermpje, zeker bij mannen...
Mij lijkt het logisch dat een digipass met een schermpje in je portefeuille bewaren niet anders kan resulteren in een gebroken schermpje, zeker bij mannen...
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Omdat ze dan nog langer op hun centen moeten wachten waarschijnlijk. Ik heb er niet echt problemen mee dat het via overschrijving moet, al ga ik overschakelen op domiciliëring omdat ik soms al eens te laat durf betalen uit verstrooidheidMichaelv schreef:Heb ondertussen contact gehad met EVA.. Dus blijkbaar kunnen postpaid klanten enkel via overschrijving, en die banken betalen. Dus je bent beter af als prepaid klant, dan kan je met visa, mastercard etc. betalen... belachelijk

-
- Pro Member
Ze maken dat bakje zo dun dat je het gemakkelijk tussen je kaarten kan steken.. dus moeten ze dat schermpje toch wel wat sterker maken, ach ja, Deutsche bank, super service, goeie tarieven.. enkel de bankkaarten en dat bakje van slechte kwaliteit.. Ik kan bv nu mijn mastercard niet gebruiken op de meeste europese websites die werken met 'Securcode', omdat ik dan dat bakje nodig heb 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Ik heb al facturen betaald in de Belgacom-boetiek omdat ik aankoopbonnen van Belgacom had gekregen. En in de Belgacom-boetiek kan je volgens mij ook met Visa edm betalen. Worth a shot