kdhoe schreef:
Dat is ook de reden waarom Proximus tethering openlijk toelaat (staat op hun support site). Ze hebben niet de mogelijkheid om het te blokkeren. Hadden ze wel de mogelijkheid was dit al lang gebeurd. Belgacom kennende ...

Zever in pakskes, ze blokkeren bewust tethering niet. Adverteren met het beste netwerk van België en dan de mogelijkheden inperken zou ook maar een lacherke zijn. Providers kunnen dat bij mijn weten blokkeren zonder tussenkomst van Apple, in Nederland was ee zo een knipperlichtprovider die de helft van de tijd het wel toelieten dan weer niet (als ik de reacties op Tweakers mag geloven bij sommige artikelen). Ik denk niet dat Apple zin heeft om zo bij elke gril van een provider er telkens tussen te komen
Manmanman, die Apple fanboys op dat forum

seriously ze

Ik snap het hele partner gedoe ook niet echt. In de USA hadden ze in het begin (van de huidige situatie weet ik het niet) een partner met het brakste netwerk daar, in andere landen zijn er partners die nog steeds die visual voicemail niet ondersteunen (Mobistar heeft er ook lang genoeg over gedaan en Proximus is er bij mijn weten niet met bezig. Jammer, nochtans een feature die ik wel op meer toestellen wil zien).
Voor de iPad was er wel een carrier update uitgebracht, en ik dacht niet dat de iPad mini een 4G chip had, 3G ondersteunen ze bij elke provider
Code: Selecteer alles
Dit model kan wereldwijd roamen op snelle mobiele datanetwerken, waaronder HSPA, HSPA+ en DC-HSDPA. Als je in het buitenland bent, kun je ook een nanosimkaart aanschaffen bij een lokale provider.
Geen LTE bij de iPad mini dus geen probleem bij Proximus

.