Van Mobile Vikings naar Generation Connect

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thisisfraa
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012, 09:57

Vorige week maandag heb ik mijn GC simkaart besteld & meteen de 20€ betaald. Vrijdag kreeg ik eindelijk de simkaart thuis aan & er zat ook zo'n document van de nummeroverdracht bij. De datum die daar op stond was 31/10/2012, dat is dus ondertussen al 6 dagen geleden. Intengestelling tot wat vele anderen hebben mee gemaakt, maak ik nu eigenlijk het omgekeerde mee. Mijn MV kaart werkt nog altijd & die van GC natuurlijk niet. Ik bel dus eens naar de klantendienst van Proximus & leg het probleem helemaal uit. Volgens de persoon aan de lijn ben ik sinds vandaag Proximus klant, zou de nummeroverdracht gelukt moeten zijn & is mijn nummer dus ook aan Proximus verbonden. Mijn GC simkaart moet dus werken volgens haar, maar ik zeg haar duidelijk dat ik haar op 't eigenste moment aan't bellen ben met mijn MV kaart, dat kon ze niet geloven :lol:

Iemand dit al meegemaakt?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Juiste simnummer/MSISDN doorgegeven? Dat wordt denk ik zelden gecontroleerd en je zou zomaar eens een abo van iemand anders geporteerd kunnen hebben :-/
Gebruikersavatar
thisisfraa
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012, 09:57

Tuurlijk, ik heb het simkaartnummer & het telefoonnummer nog eens nagekeken & dat klopt, daar ligt het dus niet aan volgens mij. Ik zal nog één of twee dagen afwachten, misschien dat het proces langs hun kant al gestart is, maar dat de overdracht toch nog niet volledig in orde is. Toch raar in ieder geval :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Controleer je nummer op http://www.crdc.be en kijk welke operator jouw nummer momenteel heeft, dan weet je of de overdracht al gebeurd is of niet.
Gebruikersavatar
thisisfraa
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012, 09:57

Er staat "KPN Group Belgium", dus nog altijd MV.

Straks maar eens naar een Belgacom/Proximus Center gaan.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

de éne portatie gaat al wat vlotter dan de andere.... er zijn we nog wel gevallen bekend dat het langer dan een week duurt.... beter zo dan dat je zonder netwerk zou zitten natuurlijk.... wel bizar dat proximus zegt dat je reeds overgezet bent
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
thisisfraa
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012, 09:57

Deze namiddag was het blijkbaar in orde, alles werkt. Op CRDC staat nog altijd KPN Group welliswaar, maar die zullen waarschijnlijk maar om de paar uren updaten :)
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1879
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

KPN Belgium kan naar mijn ervaring heel lang overdrachten tegenhouden...
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”