het nieuwe menu op de HD Digiboxen ....

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tuner111
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 feb 2010, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 5 keer



Het gaat nu al traag, wat na dit ? :o
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6557
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
Bedankt: 509 keer

De nieuwe Yelo lijkt me wel interessant: eindelijk ook op computer naar opnames kunnen kijken. Alleen vrees ik dat je mobiele toestellen dan rechtstreeks aan de modem zullen moeten hangen opdat die met de Digicorder zouden kunnen praten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Tuner111 schreef:Het gaat nu al traag, wat na dit ? :o
Dit zal enkel met nieuwe decoders zijn (Google maar eens op UPC en Horizon)... de bestaande decoders kunnen dit niet.

Edit... volgens ZDNet zou het toch kunnen op het nieuwste model ?

Bron: http://www.zdnet.be/news/144302/yelo-en ... en-in-2013
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 17 okt 2012, 20:16, in totaal 1 gewijzigd.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 515
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Telenet gaat de nieuwe interface ook uitrollen op bestaande toestellen.
De nieuwe interface werkt enkel op de laatste generatie HD Digicorders (de DC-AD2100 modellen). Volgens Telenet beschikt meer dan 50% van de klanten al over dat model. Voor oudere modellen wordt er een trade-in programma voorzien.
Bron: http://www.zdnet.be/news/144302/yelo-en ... n-in-2013/
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 245
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Tuner111 schreef:

Het gaat nu al traag, wat na dit ? :o
Heb jij nog de oude HD-Digicorder met tekst op het schermpje vooraan? Want de nieuwste ( enkel een nummer ) gaan wel vlotjes door de menu's hoor. Geen klagen meer van.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Blijkbaar heeft het Horizon platform nog héééél wat problemen (de tweede posting zegt genoeg).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”