op oud adres hd zenders
oud adres in burcht nieuw adres in kallo.
na verhuis geen hd zenders was via telefoon nochthans beloofd
nu wist men te vertellen na aansluiting er is nog geen vdsl.
en belgacom stoppen jullie nu kosteloos het contract ?
verhuis
-
- Elite Poster
- Berichten: 2382
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: in't hol van pluto
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
ik kan u ook beloven dage morgenavond euro millions gaat winnen hoor
serieus nu , 1) telefonisch is op niets gestaafd
2)heb je al een case geopend bij belgacom hierover ?
3)userbase is geen belgacomhelpdesk hoor , moest eva al meelezen gaat ze nooit hier komen antwoorden
ik zou je de gewone kanalen aanraden , namenlijk technische dienst en case laten openen


serieus nu , 1) telefonisch is op niets gestaafd
2)heb je al een case geopend bij belgacom hierover ?
3)userbase is geen belgacomhelpdesk hoor , moest eva al meelezen gaat ze nooit hier komen antwoorden
ik zou je de gewone kanalen aanraden , namenlijk technische dienst en case laten openen
The eternal and true pessimist 

-
- Moderator
- Berichten: 18466
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Gezien dit de enige vraag is van je post, is het antwoord simpel:fendtje schreef:en belgacom stoppen jullie nu kosteloos het contract ?
Neen, Belgacom stopt je contract niet kosteloos. Volgens de telecomwet kan je kosteloos opzeggen na 6 maand.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
de nieuwe contracten sinds juli 2012 zijn vrijblijvend bij belgacom/proximus, dus deze contracten kan je ten alle tijde kosteloos opzeggen. er is wel een (onwettige) opzegtermijn van één maand.
dit gezegd zijnde, bij een verhuis blijft het bestaande contract sowieso doorlopen en is er dus van nieuw contract geen sprake
dit gezegd zijnde, bij een verhuis blijft het bestaande contract sowieso doorlopen en is er dus van nieuw contract geen sprake
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 790
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 71 keer
a3ke schreef:ik kan u ook beloven dage morgenavond euro millions gaat winnen hoor![]()
![]()
serieus nu , 1) telefonisch is op niets gestaafd
2)heb je al een case geopend bij belgacom hierover ?
3)userbase is geen belgacomhelpdesk hoor , moest eva al meelezen gaat ze nooit hier komen antwoorden
ik zou je de gewone kanalen aanraden , namenlijk technische dienst en case laten openen
een case openen zie mijn verhaal van een paar weken terug over internet.
veel reclame en wanneer iemand alleen internet wil , laat men hem in de kou staan onder mom geen vrije lijn.
over de deur een blok van 60 appartementjes aan het bouwen , gaan ze die ook in de kou laten staan ????
en als men telefonisch een contract aangaat en men zegt hd is oke
dan mag men achteraf niet klagen als het niet zo is ?
- heist_175
- Moderator
- Berichten: 16435
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1201 keer
- Recent bedankt: 6 keer
in het slechtste geval wordt uw verhuis gezien als een nieuw contract en moet je nog 6 maanden wachten om kosteloos te kunnen/mogen opzeggen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ten eerste : een verhuis is geen nieuw contract. ten tweede : de contracten bij belgacom/proximus zijn al sinds juli vrijblijvend, dus je kan deze ten alle tijde opzeggen, je moet geen zes maanden wachten (gaan verder dan wat de telecomwet eist)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect