Om de reputatie die ik bij sommigen geniet, nogmaals te bevestigen... Ik had dit gisteren (of eergisteren) al gezien, maar dacht toen "Er zal wel een officiële verklaring komen"... maar tot nu niks.
Daarom : is er een nieuwe mod ?
Weet ik zo direct niet...
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Wel, airzimmy is de persoon die onze server geconfigged heeft en zal onderhouden. En hij is ook beheerder van de bots van het irc-channel. En omdat er soms dingen besproken worden in niet-publieke fora waar hij ook zijn in heeft hebben we airzimmy mod-status gegeven. Hij behoort niet tot de eigenlijke crew, maar het is om de toegang tot hidden fora mogelijk te maken. We waren nl te lui om die toegang apart in te stellen 
Cheers
[edit]Rapper typen sub

Cheers
[edit]Rapper typen sub
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Sasuke schreef:Nee, zeker niet
Airzimmy is gewoon degene op wie we het kunnen steken als er een probleem is met onze nieuwe server
De SYSADMIN dus![]()
Is er een nieuwe server dan ?
CueBoy, uit de lucht vallend als nooit tevoren

If you can't beat them, confuse them.
Ik schreef al eens in een andere topic, CueBoy ziet bijna alles enne...hij heeft het toch weer gezien zenne...CueBoy schreef:Ahhhh, de échte informaticiSub Zero schreef: We waren nl te lui om die toegang apart in te stellen

Ook daar zouden ze je nog vinden, via een sateliet-linkje, wel met een beetje vertraging...door de looptijd van de signalen, door enige up & downlinks ben je al snel wat tijd verlorenairzimmy schreef:zal ik mijn vakantie in nepal eens gaan boeken