Hallo,
Zoals in een ander forum gezegd heb ik zo net m'n switch van Mobistar naar Proximus Generation Connect aangevraagd. Nu was ik in mijn besparingswoede eens aan het kijken of internet+tv van Belgacom niet goedkoper zou uitkomen dan de Scarlet internet+TV die ik nu heb. En ja hoor, Internet+TV comfort is 43,45 euro in plaats van 46 euro voor m'n Scarlet en ik krijg er 250MB bij die ik kan gebruiken op m'n iPad wat een leuk extratje is.
Nu wat me meer interesseert is wat er onderaan staat:
"Als u kiest voor automatische Pay&Go-herlaadbeurten op uw Belgacom-factuur krijgt u 25% extra krediet per maand bij herlaadbeurten van ten minste € 15."
Is dit ook van toepassing op Generation Connect (ik heb nu de automatische herlading van 20 euro)? Als ik door klik naar automatische pay&go herladingen dan krijg je de keuze uit 15 en 25 euro maar rept men geen woord over Generation Connect (maar dat doet men nergens op de Belgacom website).
Als ik de kleine lettertjes bekijk: "25% extra krediet en 100 MB per maand geldig op uw automatische herlaadbeurten van min. € 15, zolang u uw bundel behoudt. Geldig voor elke nieuwe of bestaande klant die zijn Pay&Go met automatische herlaadbeurt naar zijn Belgacom-factuur overzet. "
Dan lijkt het mij wel mogelijk.. Het is in principe een Pay&Go en een automatische herlading van meer dan 15 euro (namelijk 20).
Iemand een idee?
Vraagje over automatische Pay&Go op belgacomfactuur
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik denk dat het niet mogelijk is, generation connect kan je zover ik weet ook niet toevoegen aan uw belgacomfactuur.
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/c ... eload.page?
er wordt in bovenstaande link ook alleen gesproken over "pay & go generation 15" en "pay & go generation 25"
maar je kan het altijd eens vragen aan de klantendienst of evt aan Eva
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/c ... eload.page?
er wordt in bovenstaande link ook alleen gesproken over "pay & go generation 15" en "pay & go generation 25"
maar je kan het altijd eens vragen aan de klantendienst of evt aan Eva
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect