Netwerk-video's op ChildPad (Android)

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
Bedankt: 509 keer

Onze kleine heeft nu een Archos ChildPad. Het probleem hiermee is dat die niet met de standaard Play Store werkt, maar een eigen AppsLib die maar een subset van Apps heeft.
Nu zou ik graag video's die op een netwerk-share staan, kunnen afspelen, idealiter zelfs met een shortcut per video. Ik heb echter niets gevonden om shares te mounten. Nu dacht ik er aan om eventueel browser-based dit te kunnen doen. Op die manier kan ik dan per video een bookmark op de homepage zetten. Ik heb echter niet direct gevonden hoe ik aan server-kant video's kan hosten. Op mijn server draait wel al Windows Media Player met een gesharede video-library. Eventueel kan ik nog wel iets anders erbij draaien zoals TVersity en zo.

Enige suggesties ?
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Download de .apk's van de apps die je nodig hebt.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
thepretorian
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 29 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

BSplayer laat netwerk sharen toe, google even rond, je zal zeker en vast de APK daarvan vinden :)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
Bedankt: 509 keer

Ok thanks. Ik had er effen niet aan gedacht om ook gewoon apk's te installeren. Allez, had ik moeten gokken, ging ik zelfs denken dat ook dat niet kon, maar heb net eens gegoogled en apk's gaan dus gewoon.

Ik kan dus weer effen voort, bedankt :).
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”