De investeringen in de klantendiensten van Mobistar en Telenet werpen niet de verwachte vruchten af. Over die operators kwamen in 2011 flink meer klachten binnen bij de Ombudsdienst.
In 2011 was de telecomsector in de ban van de klantentevredenheid. Het televisieprogramma Basta! stak begin vorig jaar op treffende wijze de draak met de klantenservice van Mobistar. En het Radio 1-programma Peeters & Pichalklaagde met hun ‘Neem ’s Op’-campagne de lange wachttijden bij de klantendiensten van operatoren aan. Dat leidde uiteindelijk tot een ‘charter voor klantvriendelijkheid’ dat in juni door heel wat grote bedrijven ondertekend werd.
Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF ... 3_00183436
Fors meer klachten over Mobistar en Telenet
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- Wicky
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 10 keer
Is dat je persoonlijke mening of het resultaat van een onderzoek ? Ik heb geen ervaring met Telenet (gebruik geen enkel product meer van hun), maar de enkele keer dat ik Belgacom nodig heb, heb ik binnen de minuut iemand aan de (gratis) lijn.Van die korte wachttijden is bij o.a. Belgacom niet veel te zien.
Telenet heeft wel een serieuze inspanning geleverd.
-Eric-
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
- Bedankt: 40 keer
Bij Belgacom merk ik toch serieuze verbetering. Van "er niet door geraken" naar nu heel vlug binnen geraken. Binnen de 5 min.
En anders bellen ze je zeer snel terug.
Mobistar, laatste half jaar zeer slechte ervaringen gehad met men moeder daar. Eén soepje is het daar.
En anders bellen ze je zeer snel terug.
Mobistar, laatste half jaar zeer slechte ervaringen gehad met men moeder daar. Eén soepje is het daar.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft