Fors meer klachten over Mobistar en Telenet

Nieuws omtrent telecommunicatie
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

De investeringen in de klantendiensten van Mobistar en Telenet werpen niet de verwachte vruchten af. Over die operators kwamen in 2011 flink meer klachten binnen bij de Ombudsdienst.

In 2011 was de telecomsector in de ban van de klantentevredenheid. Het televisieprogramma Basta! stak begin vorig jaar op treffende wijze de draak met de klantenservice van Mobistar. En het Radio 1-programma Peeters & Pichalklaagde met hun ‘Neem ’s Op’-campagne de lange wachttijden bij de klantendiensten van operatoren aan. Dat leidde uiteindelijk tot een ‘charter voor klantvriendelijkheid’ dat in juni door heel wat grote bedrijven ondertekend werd.

Bron: http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF ... 3_00183436
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 351
Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 14 keer

Van die korte wachttijden is bij o.a. Belgacom niet veel te zien.
Telenet heeft wel een serieuze inspanning geleverd.
Gebruikersavatar
Wicky
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 jun 2007, 11:02
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 10 keer

Van die korte wachttijden is bij o.a. Belgacom niet veel te zien.
Telenet heeft wel een serieuze inspanning geleverd.
Is dat je persoonlijke mening of het resultaat van een onderzoek ? Ik heb geen ervaring met Telenet (gebruik geen enkel product meer van hun), maar de enkele keer dat ik Belgacom nodig heb, heb ik binnen de minuut iemand aan de (gratis) lijn.

-Eric-
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
Bedankt: 40 keer

Bij Belgacom merk ik toch serieuze verbetering. Van "er niet door geraken" naar nu heel vlug binnen geraken. Binnen de 5 min.
En anders bellen ze je zeer snel terug.

Mobistar, laatste half jaar zeer slechte ervaringen gehad met men moeder daar. Eén soepje is het daar.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”