Hi,
Kan er hier iemand vertellen wat nu de werkelijke data limieten zijn bij de fibernet+ shake.
Ik vind onverstaand bij TN op hun site maar dit is ook niet echt verhelderend.
Er zit een fibernet 60Mbs lijn bij deze shake, maar ja, TN kennende...
Wat betekent ‘vrij downloaden?
Tot max. 750 GB, min. 150 GB (Fibernet, Turbonet (XL) )
Tot max. 1.250 GB, min. 250 GB (Fibernet 60, Fibernet XL)
Mss nog aan toevoegen, weet er iemand waar ik kan terug vinden wat de werkelijke snelheid is die ik in mijn buurt kan halen met TN ?
tom
Fibernet + Shake
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
correctie voor de fibernet abo's
Tot max. 750 GB, min. 150 GB (Fibernet )
Tot max. 1.250 GB, min. 250 GB (Fibernet XL)
60Mbit is dus de gewone Fibernet lijn met min 150 en max 750 GB
vrij downloaden wil eigenlijk zeggen dat je ongeacht het moment dat je download 150 Gbyte kan verzetten zonder hinder. Gebruik je je internet voornamelijk het 's nachts, dan kan je 750 Gbyte gebruiken zonder hinder. Heb je de maximum verbruikt, dan zal je op geregelde momenten op een lage snelheid worden gezet. Dit is meestal het 's avonds en zondag vanaf de middag tot 23 uur.
Het kan inderdaad vervelend zijn, maar voor mij persoonlijk valt het eigenlijk nog mee. Of je daadwerkelijk deze snelheid haalt zal afhangen van de drukte op je node.
Tot max. 750 GB, min. 150 GB (Fibernet )
Tot max. 1.250 GB, min. 250 GB (Fibernet XL)
60Mbit is dus de gewone Fibernet lijn met min 150 en max 750 GB
vrij downloaden wil eigenlijk zeggen dat je ongeacht het moment dat je download 150 Gbyte kan verzetten zonder hinder. Gebruik je je internet voornamelijk het 's nachts, dan kan je 750 Gbyte gebruiken zonder hinder. Heb je de maximum verbruikt, dan zal je op geregelde momenten op een lage snelheid worden gezet. Dit is meestal het 's avonds en zondag vanaf de middag tot 23 uur.
Het kan inderdaad vervelend zijn, maar voor mij persoonlijk valt het eigenlijk nog mee. Of je daadwerkelijk deze snelheid haalt zal afhangen van de drukte op je node.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 57 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hi,
Zou Telenet zelf aangeven wat nu de exacte limiet is, blijkbaar heeft dat dus met de node te maken.
Als ik kijk in de hotspots dan is er hier niet zo veel te zien, maw ik kan me voorstellend at dit een dun "bevolkte" area is voor Telenet.
Werkt dit in mijn voordeel ?
Ik vraag me af of TN daar eerlijk in is. Ik zit nu bij BC, heb dus geen limiet meer maar zit op een 20/2 profiel.
Ik zou graag sneller willen gaan, maar gaat blijkbaar niet, daarnaast is hoppen financieel ook wel voordeliger.
Tom
Zou Telenet zelf aangeven wat nu de exacte limiet is, blijkbaar heeft dat dus met de node te maken.
Als ik kijk in de hotspots dan is er hier niet zo veel te zien, maw ik kan me voorstellend at dit een dun "bevolkte" area is voor Telenet.
Werkt dit in mijn voordeel ?
Ik vraag me af of TN daar eerlijk in is. Ik zit nu bij BC, heb dus geen limiet meer maar zit op een 20/2 profiel.
Ik zou graag sneller willen gaan, maar gaat blijkbaar niet, daarnaast is hoppen financieel ook wel voordeliger.
Tom
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
In de naburige omgeving merk ik 5 telenetters en ongeveer 5 BGCommers. En hier heb ik over het algemeen zondag een lage snelheid, alsook na het avondeten in de week tot 23 uur. In de week valt dat mee, zondag is het dus een ramp.
terwijl ik zondag voor 12 uur nog een redelijke snelheid heb, valt na 12 uur het systeem in smalbandmodus. Ik stel me dus de vraag of dit werkelijk nodig is.
Telenet communiceert enkel via hun website en een link naar hun kalender.
terwijl ik zondag voor 12 uur nog een redelijke snelheid heb, valt na 12 uur het systeem in smalbandmodus. Ik stel me dus de vraag of dit werkelijk nodig is.
Telenet communiceert enkel via hun website en een link naar hun kalender.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 57 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hoi
Als ik je goed lees ben ik beter dat ik er nog even weg blijf. De Xl shake zie ik niet zitten, dat is nog is 15 euro meer.
150Gb is echt niet meer van deze tijd
thx,
Tom
Als ik je goed lees ben ik beter dat ik er nog even weg blijf. De Xl shake zie ik niet zitten, dat is nog is 15 euro meer.
150Gb is echt niet meer van deze tijd
thx,
Tom