BASE 10 years

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Ben je klant, vraag je cadeau aan via http://www.base.be/nl/base-birthday
Naar aanleiding van hun verjaardag hebben ze ook enkele apps gelanceerd om je gsmnummer te beheren: http://www.bemobile.be/2012/09/17/base- ... s-cadeaux/

Ik denk dat je qua cadeau kan kiezen uit de volgende drie opties:
* gratis bellen naar BASE
Blijf je graag in contact met je BASE-familie en vrienden? Kies dan voor gratis bellen naar BASE gsm-nummers tussen 19u en 8u en dit onbeperkt(*) gedurende 4 maanden.
* gratis sms’en
Stuur je liever berichten naar je vrienden? Kies dan voor 100 gratis sms’en per maand, gedurende 4 maanden naar alle netwerken in België.
* gratis data: 4 maanden lang 50MB / maand

update: 3e optie toegevoegd (data)
Laatst gewijzigd door LPS 18 sep 2012, 12:17, in totaal 1 gewijzigd.
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Bedankt voor de tip. Ik heb 4 maanden gratis internet (50MB per maand) gekozen. Gratis bellen naar BASE en vaste nummers had ik namelijk al.
Just enjoy life and don't whine about it.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Thx voor de tip.
Gratis internet is blijkbaar niet combineerbaar met andere surf-opties, dus heb ik voor de gratis sms'en gekozen, vermits die ATAN zijn.
LPS
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Beste klant,

Hierbij bevestigen we dat je voordeel : 4 maanden gratis ongelimiteerd bellen (*) naar alle BASE nummers (tussen 19:00 en 8:00) werd geactiveerd op 21/09/2012. Dankzij dit voordeel kan je in contact blijven met je familiie of vrienden bij BASE.. Dit voordeel komt bovenop je bestaande tariefplan gedurende 4 maanden en vervalt automatisch op 21/01/2013 of als je van tariefplan wijzigt.
Raar dat het al actief staat van de 21e en het nu de 25e is...
:-/
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”