Opname stopt

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hallo,

Sinds de laatste update van BelgacomTV, hebben wij op onze beide decoders het probleem dat wanneer we een opname bekijken, middenin de opname de tv automatisch terug op tv springt en we niet kunnen verderkijken naar de opname.
Hoe kunnen we dit probleem oplossen?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 854
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

Hier hetzelfde. Wanneer we een nPVR programma afspelen, stop dit na x-aantal minuten.
Na een paar keer terug proberen start het programma in het midden van de aflevering.

Gebeld met helpdesk, blijkbaar een gekend probleem.
Spijtig dat nPVR nu nog minder te vertrouwen is.
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Wat is nPvr? Het is me ook opgevallen dat we nu enkel kunnen kijken naar wat er momenteel aan het afspelen is en dit stoort me enorm! Ik weet dat er hier een probleem is met de bandbreedte van Belgacom, en vroeger nam die dan de opname op op een server van Belgacom waar dit werd bewaard gedurende 30 dagen maar dit lijkt de box nu plots niet meer te doen.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

Sinds de update heb ik problemen met doorspoelen van opnames. Plots loopt het vast op vooruit of achteruit spoelen en enkel drukken op stop knop en opnieuw afspelen lukt. Hun update lijkt wat overhaast gedaan te zijn ...
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 854
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

tommekentom schreef:Wat is nPvr? Het is me ook opgevallen dat we nu enkel kunnen kijken naar wat er momenteel aan het afspelen is en dit stoort me enorm! Ik weet dat er hier een probleem is met de bandbreedte van Belgacom, en vroeger nam die dan de opname op op een server van Belgacom waar dit werd bewaard gedurende 30 dagen maar dit lijkt de box nu plots niet meer te doen.
nPVR = opnemen via netwerk.
Volgens helpdesk zijn er zowel problemen met opnames op harde schijf en via hun servers.
Opnames via de Belgacom servers moet altijd kunnen. Heb je al eens gebeld met de helpdesk?
Victory Not Vengeance
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Hallo,


De informatie die de helpdesk geeft is correct, dit is een gekend probleem op het nPVR netwerk. De oorzaak is gevonden, we zijn een oplossing aan het uitwerken op dit moment op korte termijn.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”