Dollen met de helpdesk

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 216 keer
Provider

Sinds 2 weken internet en kabeltv klant. Online besteld dus een paar voordelen (waaronder gratis activering kabeltv twv €50)
Deze week krijg ik een factuur in de bus van €50 voor activatie kabeltv.
Ik bel naar hun helpdesk (015 66 66 66), vriendelijke persoon aan de andere kant bekijkt alles, en inderdaad, deze factuur moet er niet zijn, dus moet ik die niet betalen en wordt ook zo aangepast in het systeem. 5-tal minuutjes muziek later is alles in kannen en kruiken.
Dan begint die mens over hun nieuwe mobiele producten.
Ik zeg dat ik nog een vraagje heb. Dat ik nu 10 minuten aan de telefoon hang naar een betalend nummer voor mij (ben geen Telenet telefonie klant) voor iets waar ik niets kon aan doen en of hij dat ook niet kan kredieteren. Andere kant wordt verdacht stil, stamelt wat, dat hij daar niets kan aan veranderen. Was direct gedaan met reclame maken voor hun KingKong :-) Na nog wat "Echt niet?" "Neen, dat kan ik niet" 's heb ik hem dan maar vriendelijk bedankt en neergelegd...
Nuja, ik had er wel wat medelijden mee, want uiteindelijk doet die mens ook maar zijn werk en hij heeft me tenslotte ook onmiddellijk correct en goed geholpen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Men kan dat nochtans perfect compenseren (en normaal doet men dat ook wel als je dat vraagt).
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Kan je via 0800 66 66 66 niemand te pakken krijgen die je helpt?
Of is dit puur een commerciële lijn om nieuwe klanten aan te trekken?
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

je hebt geluk gehad want die 50 euro activering is de aansluiting van de analoge kabel aan het grijze bakje in de straat of connectie in de kelder van appartementsblok, dit is wat anders dan activeringskost van 75 euro...Die 50 euro moet je normaal altijd betalen.....
Normaal kan je TN bellen op het gratis groene nr ...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Provider

laroyj schreef:je hebt geluk gehad want die 50 euro activering is de aansluiting van de analoge kabel aan het grijze bakje in de straat of connectie in de kelder van appartementsblok, dit is wat anders dan activeringskost van 75 euro...Die 50 euro moet je normaal altijd betalen.....
Wanneer er in mijn beverstiging oa staat:
Uw voordeel: gratis activering kabeltelevisie ter waarde van €50
dan veronderstel ik dat ik dit "normaal" niet moet betalen...
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

les één:
bij telenet mag niet niet te veel "veronderstellen"
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 41 keer

svenska schreef:Kan je via 0800 66 66 66 niemand te pakken krijgen die je helpt?
Of is dit puur een commerciële lijn om nieuwe klanten aan te trekken?
Via dit nummer verbinden ze u ook zonder probleem door naar de bevoegde dienst. Alleen vind ik dat ze u langer laten wachten dan tegen dat je het betalend nummer belt:-D
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Bedankt voor die 0800 nummer. Ik heb hem ook al terug kunnen gebruiken vanmorgen.
Ik had gisteren nog een brief in de bus gekregen met totale installatie-factuur, hadden ze wel weer geen €75 teveel aangerekend zeker??? (comfort-installatie aangerekend ipv gratis pré-installatie)
Vanmorgen onmiddellijk gebeld en na wat opzoekwerk bleek mijn versie te kloppen. Vlot en correct geholpen en opnieuw een kredietnota van €75.
Maar dit maakt dus wel een totale kredietnota van €125 voor een nieuwe installatie hé!
Dat is toch allemaal kassa kassa-voor Telenet voor degene waar het wel lukt... Dure "foutjes van het systeem" hoor. Ik zou er eigenlijk beter nog €7 zelf aftrekken, wegens administratieve kost ;-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

woutervh schreef:Maar dit maakt dus wel een totale kredietnota van €125 voor een nieuwe installatie hé!
Dat is toch allemaal kassa kassa-voor Telenet voor degene waar het wel lukt... Dure "foutjes van het systeem" hoor.
Toch raar dat die foutjes altijd in het nadeel van de klant zijn... ik vraag me af hoeveel miljoenen euro's TN zo al onterecht in z'n zakken heeft gestoken !
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”