€40 korting op een GSM

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1201 keer
Recent bedankt: 6 keer

Ik kreeg enkele dagen geleden een promo in de brievenbus, maar ik kan die niet op de website van Belgacom zelf vinden?
Je krijgt een bon die recht geeft op €40 korting, als je een oude laptop, "in eender welke staat", binnenbrengt bij een Belgacom Center.
Er staat in de promo "op een selectie van GSM's", maar waar kan ik die selectie dan wel vinden. Of is het gewoon alle GSM's vanaf €79,99 die Belgacom verkoopt?
Bijlagen
Promo Belgacom.pdf
Promo Belgacom
(460.57 KiB) 82 keer gedownload
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
Bedankt: 90 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Code: Selecteer alles

"Als u bovendien intekent op een nieuw Proximus-abonnement (vanaf 15€) of op Belgacom Internet Overal (vanaf Comfort)"
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1201 keer
Recent bedankt: 6 keer

Code: Selecteer alles

"Als u bovendien intekent op een nieuw Proximus-abonnement (vanaf 15€) of op Belgacom Internet Overal (vanaf Comfort)"
Uw quote is onvolledig:
(...) Bij het binnenbrengen van een van deze oude toestellen krijgt u een aankoopbon van €40, geldig op een selectie van GSM's vanaf €79,99.
Bij het binnenbrengen van een van deze oude toestellen en het intekenen op een nieuw mobiel abonnement (vanaf €15) of op een nieuw Belgacom Internet Overal-abonnement (vanaf Comfort), ontvangt u deze GSM voor €1 of een aankoopbon van €80 op een selectie van GSM's vanaf €84,99. (...)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”