Ik heb dus geen vaste telefoon, alleen VDSL2 internet van Scarlet met hun Sagem modem.
Er is maar één aansluiting op de modem voor een computer, en twee tv-aansluitingen.
Daarom heb ik de aansluiting voor de computer op de modem verbonden met een netwerk switch (http://www.sitecom.com/network-switch-5-port/p/681), en het basisstation van de C470 IP ook aangesloten op de netwerk switch.
Op deze wijze was het ook aangesloten toen ik klant was bij Telenet en werkte het.
Nu ben ik klant bij Scarlet en werkt VOIP niet meer (ik heb de C470IP nu pas aangesloten).
De telefoon rinkelt wel als ik ergens heen bel, maar het probleem is dat de beller (ik dus) en degene die gebeld wordt elkaar niet kunnen horen.
Ik heb printscreens gemaakt van mijn C470IP en "Scarlet Sagem (VDSL2) modem" instellingen (bij het klikken op een thumbnail bij de C470IP instellingen en de Scarlet modem instellingen kan men op de site waar men terecht komt verder alle printscreens bekijken, moet men niet op elke thumbnail apart klikken).
Dit zijn mijn C470IP instellingen:











Dit zijn mijn "Scarlet Sagem (VDSL2) modem" instellingen:

































Welke instellingen moet ik aanpassen bij C470IP en/of de Scarlet modem?