Modem Sagem (scarlet)- Drie LAN poorten als TV ?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
LostSultan
Starter
Starter

Beste mensen

Ik heb geprobeerd om de LAN 1 van de modem als TV om te schakelen maar het werkt niet.
Dus via ADvanced settings> route> routing> aanvinken TV 1.. heb ik geen resultaat
de lichten branden wel maar geen data.
Heb de scarlet live support gehad,maar ze konden mij niet helpen.
Reboot heb ik al gedaan
Ik wou de derde poort gebruiken voor de ruckus

Wie ken er meer iets van ?

grtjs

ps: ik heb wel gemerkt dat de TV poorten naar internet kan omgezet worden,maar van internet poorten kan je NIET naar TV worden omgezet :bang:
LostSultan
Starter
Starter

khb ondertussen een mini router erbij geplaatst en zo een extra kabel voor tv gedaan en het werkt.
ik vind het toch raar dat die modem max 2TVs Poorten heeft op de specifieke aangegeven poorten. :!:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Ik wist niet eens dat je bij Scarlet meer dan 2 tv's kon aansluiten. Ik dacht dat enkel Belgacom al de firmware had om alle poorten zowel LAN als TV te maken (afhankelijk van wat je aansluit). Je kan altijd eens proberen met de Belgacom firmware natuurlijk, maar als het nu werkt kan je het maar beter zo laten :)
LostSultan
Starter
Starter

wel die van scarlet zeiden dat het wel kon, ze gingen me bijne een technieker sturen daarvoor,maar die modem is bridged en beperkt. Je kan ze wel alle 4 als internet gebruiken maar max 2 voor tv
Ja die router kost bijna niks en veel miserie bespaard. wel is da extra stroom,dus had liever 3werkende tv poorten op de modem. Vraag me af wnr VDSL modems te koop zullen zijn in de winkel. Ik zie enkel adsl2+ :worship:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

De BBox 2 is te koop en die ondersteunt het bij mijn weten wel (aangezien Belgacom dit zelf ook aanbied).
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”