Werk uren helpdesk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Ik heb men mobieltje verhuist van proximus naar telenet. Tof zou eigenlijk geen invloed mogen hebben op internet he.
Toch wel, ik geraak niet meer op mijn belgacom e-services, ik zit vast in een loop op de e-services van proximus.

Ik kan niet meer aan men e-mails (van belgacom, haast niets. maakt niet veel uit) maar niet meer kunnen zien hoeveel volume ik nog heb is minder prettig.

Dus ik belde deze middag naar 080022800, 5 minuten wachten, verkeerde dienst door geschakeld 8 minuten wachten.
Dame zegt mij dan moet je naar 080022263 bellen, ik bel dan daar maar na.
Krijg berichtje dat ik daar enkel op kan bellen via een belgacom lijn.
Dus ik sluit dan maar een telefoon aan op de belgacom lijn, en daar krijg ik info over hoe ik een e-service account moet aanmaken... :bang:

Dus ik bel maar terug naar 080022800, weer 8 minuten wachten. Meisje daar weet me uiteindelijk te vertellen dat ik naar 080022301 moet bellen.
Dus ik bel daar maar naar. 15 minuten aan de telefoon rot muziekje ik moest eventjes weg dus ik haak in.
Kwartier later nog een geprobeerd 30 minuten naar rot muziekje geluisterd. ook maar opgegeven.

En dan probeer ik nog maar eens een keertje en toen kreeg ik leuk te horen dat ze dicht zijn :banana:

Hier iemand toevallig een idee hoe ik toch op mijn e-services geraak. vroeger werkte de oude site nog maar die wijst nu gewoon door naar de voor mij niet functionerende e-zooi
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Sinds 1 augustus hebben ze iets aangepast aan het loginmechanisme van de e-services bij belgacom/proximus en daar zijn ENORM veel telefoontjes van binnen gekomen. Vandaag om die reden 72 minuten in wacht gestaan om dat opgelost te krijgen :).

Probeer eens in "incognito/privénavigatie/inprivate"-mode van je browser in te loggen? (a.k.a. cookieloos)
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Doet er niet veel aan hoor, het is de inlog procedure die aan de kant van belgacom foutloopt, helemaal niets lokaal.
"Warning
An internal problem has occurred. Please try again later or contact customer service. "
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Het werkt terug een beetje!
Dank U belgacom probleem oplosser.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”