Stoppen Belgacom-TV abo op eindvervaldag: 75€ vergoeding !!!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
WimmiW
Member
Member
Bedankt: 2 keer

Hallo,

op de vervaldag van mijn jaarabonnement Belgacom-TV (deel van mijn Scarlet One) wil ik deze dienst stopzetten,
en wel klant blijven voor Scarlet Internet & Telefonie.

Het abonnement loopt af op 02/10/2012, ik heb dus ruim op voorhand gevraagd om dit stop te zetten op de vervaldag.

Heden heb ik een mail gekregen van Scarlet dat ik een opzegvergoeding moet betalen van 75€ !!!

Dit kan tocht niet ?

Hieronder de mail:

Beste klant,

Ons antwoord op onderstaande vraag is:

Wij hebben uw aanvraag voor de stopzetting van de Belgacom TV-dienst in behandeling genomen. Ik heb een dossier aangemaakt naar de dienst die de opzegging van deze dienst zal behandelen. Binnenkort zal u tevens een brief ontvangen om de Belgacom TV-decoder gratis terug te sturen via een Kiala-punt.

Uw bestaand abonnement zal verder worden omgezet naar Scarlet Internet & Telefonie. Gelieve er rekening mee te houden dat de contractperiode opnieuw aanvangt na deze overschakeling (6 maanden).

Voor de opzeg van de Belgacom TV-dienst zal er éénmalig 75 euro opzegvergoeding in rekening worden gebracht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Niko

Je hebt ons de volgende vraag gesteld:

Geachte,

ik heb een Scarlet One abonnement met Belgacom TV (Contract einde Belgacom TV: 02/10/12)

Het Belgacom TV abonnement zou ik graag willen stopzetten op de datum van contract einde,

maar ik wil wel deScarlet internet en telefoniediensten behouden in de verdere toekomst.

Wat moet ik hiervoor doen?

Met vriendelijke groeten,

W-- V----- S----

klantnummer S19-----
Afbeelding
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Gewoon melden dat je een kosteloze opzeg van je belgacom tv eist, en als dat nodig is dan met ingangsdatum 03/10/2012.
Als scarlet in eerste instantie niet akkoord gaat dan meld je gewoon dat je in dat geval dan wel geheel overschakeld naar belgacom op 03/10/2012.
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Opnieuw contact opnemen met Scarlet en hen erop wijzen dat:

1° je enkel de vraag stelde ivm. mogelijk wijzigen van je contract.
2° Een eventuele wijziging slechts ingaat op contract verjaardag.
3° je gewoon het contract kan opzeggen op de contact verjaardag.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ik denk dat ze die €75 aanrekenen als administratieve kost omwille van de downgrade.

Ik zou terug contact opnemen met Scarlet en hen melden dat je met deze kost niet kan leven. En als ze voet bij stuk houden dat je dan heel de boel opzegt, en naar TN gaat. Niet zeggen BGC, want dat is het moederbedrijf en dan zeggen ze "doe maar" ;)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”