Scarlet wijzigt haar algemene voorwaarden met ingang van 31/08/2012.
Voornaamste wijziging: contractduur nog 6 maanden
http://www.scarlet.be/nl/wettelijke-ver ... orwaarden/
Scarlet wijzigt vanaf 31/08/2012 haar algemene voorwaarden
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ook een leuke in plaats van bijbetalen:de klant kan de details van de factuur zonder bijkomende kost opvragen en is zijn beschikbaar op mijn.scarlet.be
maandelijks 0.62 euro en een eenmalige activatiekost van 0.5 euro

(al zou ik gratis nummerherkenning enzo wel fijner vinden maar goed)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Ze hebben zeer recent een tevredenheidsenquete verzonden. Mijn mening was alvast duidelijk en ik hoop dat ik niet de enige ben.
(maar vooral dat ze er iets nuttigs met doen)
(maar vooral dat ze er iets nuttigs met doen)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
- Bedankt: 252 keer
Ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat Belgacom Intense weggevallen is, waardoor ScarletOne nu tegenover het top abo van Belgacom staat.
Normaal gezien ging ik wachten tot oktober (nieuwe telecomwet) maar met de kortere contractperiodes en de vertraging van de openstelling van kabel en koper tot de gerechtelijke beslissing in 2013, ga ik toch eens kijken of een andere formule de moeite loont.
Normaal gezien ging ik wachten tot oktober (nieuwe telecomwet) maar met de kortere contractperiodes en de vertraging van de openstelling van kabel en koper tot de gerechtelijke beslissing in 2013, ga ik toch eens kijken of een andere formule de moeite loont.