Uiteindelijk gekozen voor Pack Comfort met Internet Everywhere en vaste telefonie om problemen met de vdsl in het begin te vermijden.
Doch na de bestelling van eind mei had ik op de afgesproken leverdatum nog geen modem ontvangen voor de doe het zelf.
Bel ik naar de 0800 en krijg na lang lang wachten iemand aan de lijn die mij 3 keer op hold zet tot dat lijn gewoon verbroken wordt omdat de lijn te lang open lag.
Ik bel terug en krijg iemand anders aan de lijn en die echt dat ze geen order zag en begon over de nieuwe promotie, dan ziet ze originele in backorder staan en ze zei dat het 5 werk dagen kon duren (die onder tussen al voor bij waren) om de bestelling te verwerken. Ik heb toen duidelijk laten verstaan dat ik geen tv wou hebben van hun.
Resultaat was dat de nieuwe leverdatum deze week ging zijn.
Later krijg ik een smske bedankt voor u bestelling uw smartphone wordt eerstdaags geleverd.
Ik had toen beter al kunnen terug bellen want
Toen ik gisteren thuis kwam van werk hadden ze ze het pakket belgacom tv anywhere geleverd wat ik dus niet besteld had en ook de usb-stick/sim voor de laptop (wat ik wel besteld had)
Ik bel deze morgen terug en ze moeten de volledige order annuleren en ik moet het pakket terug brengen naar een Belgacom winkelen en best daar dan een nieuwe bestelling plaatsen. Want dat gaat via een andere systeem.
De order is nu dus geannuleerd, hoop ik. Deze avond of morgen naar de belgacom winkel rijden voor een verkeerde levering af te zetten.
Dat is goede klanten service, is't nie

PS: typos gecorrigeerd, ik hoop enkel maar dat de dommel en telefonie blijven werken.