Bij de helpdesk melden ze dat er een technieker gratis zou langskomen, ik heb zelfs nog eens bevestiging gevraagd van het woord gratis: "Dat is altijd zo meneer".
Nu hebben we deze week factuur in de bus gekregen: forfaitair bedrag van 85€ wordt aangerekend! Terguggebeld naar de helpdesk waar ze mij vriendelijk melden dat bliksemschade waarbij de modem vervangen moet worden steeds op rekening van de klant is. Terwijl ze het vooraf dus weldegelijk omgekeerd zeggen!

Reden: omdat Belgacom er zogezegd niets kan aan doen dat de bliksem inslaat. Kan de klant er dan wel iets aan doen misschien? Zijn er defecten waar belgacom wel voor iets tussen zit?

Dus weze gewaarschuwd: ga uw modem steeds vooraf gratis inruilen bij een belgacom verkooppunt, voordat u een technieker laat langskomen. Want u weet nooit wat ze u gaan aanrekenen. De technieker heeft ook niets vermeld, we hebben niets moeten tekenen. In het vervolg misschien ook niet meer melden wat het defect veroorzaakt heeft...
Voor nieuwe klanten zou ik belgacom ook zeker afraden. Hun techniekers werken bijzonder hard en zeer goed, maar door de klantendienst wordt je meer dan eens in't zak gezet.