Regelmatig zie ik Ipad3 64GB +4g+wifi nieuw in de doos met 2 jaar garantie verschijnen op zoekertjes sites voor 350€
Dan vraag ik mij af wat is het addertje on het gras?
Ipad3 via zoekertjes site
- hardyscript
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
- Bedankt: 30 keer
alles die te mooi lijkt om waar te zijn is meestal zo.
Ik zou het niet kopen
Ik zou het niet kopen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
komt van een zgz site uit china....bel even naar het telefoonnr of stuur een mail naar het vermelde email-adres. u ontvangt dan bericht terug met een link naar de website, even googlen en dan lees je wel hoeveel mensen hun centen kwijt zijn, niet doen dus....
De einige deals die je nu kan doen is een nieuwe Ipad2 kopen tegen gereduceerde prijs, ook in Mediamarkt dacht ik?
Op Groupon kon je deze week wel een Ipad3 bestellen tegen een iets lagere prijs, maar zoals steeds loop je wel het risico enkle maanden geduld te meten hebben tot hij geleverd wordt....
De einige deals die je nu kan doen is een nieuwe Ipad2 kopen tegen gereduceerde prijs, ook in Mediamarkt dacht ik?
Op Groupon kon je deze week wel een Ipad3 bestellen tegen een iets lagere prijs, maar zoals steeds loop je wel het risico enkle maanden geduld te meten hebben tot hij geleverd wordt....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 647 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Geen addertje, een grote anaconda.sky schreef:Regelmatig zie ik Ipad3 64GB +4g+wifi nieuw in de doos met 2 jaar garantie verschijnen op zoekertjes sites voor 350€
Dan vraag ik mij af wat is het addertje on het gras?
Kijk eens op opgeletopinternet.nl of de voorganger opgelichtopinternet.nl
P.S. je mag ook gewoon 350 Euro op mijn rekening storten, ik geef je niets in de plaats. Resultaat is hetzelfde maar ik wordt er wel beter van i.p.v. één of andere Roemeen/Nigeriaan/Chinees (meestal de eerste).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Het zoekertje dat ik gezien had was vie 2dehands.be, van iemand in Oost-vlaanderen, vond het verdacht dat het zo goedkoop was. Straf dat er zo'n heel netwerk achter zou zitten zoals inderdaad op verschillende site te lezen is.
Als ik het al gedaan zou hebben, zou ik toch alleen maar betalen bij afhaling en niet zomaar geld overschrijven.
Als ik het al gedaan zou hebben, zou ik toch alleen maar betalen bij afhaling en niet zomaar geld overschrijven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Zelfs al zou je een ad kunnen vindne en je mocht betalen bij afhaling zal je enkel een groepje gasten aantreffen die met plezier je geld zullen aan(af)nemen maar meer ook niet hoor 

The eternal and true pessimist