Bestaan er geen goedkopere formules waar iemand weet van heeft??? het is wel mijn werkgever die het zal betalen, maar goed

Wat er niet heel duidelijk op die website staat, is dat dat pack moet geactiveerd worden door de klantendienst van Orange en zij bellen u altijd pas 48 uur nadat de SIM-kaart geactiveerd is. Deze info is recent: we waren op 14 juni in Rouen in een Orange-shop waar ze ons dit gemeld hebben. Onder geen beding kon dat vroeger. Het is wel mogelijk een data only-kaartje te kopen aan €8 voor de SIM-kaart plus een bepaald bedrag aan data (€15 voor 1GB hebben wij toen gekocht). Ik weet niet hoe het dan zit met de mailprotocols.Tim.Bracquez schreef:Ik was ook aan het kijken voor packs en dergelijke, allemaal niet betaalbaar. Nu deftig internet voor 9,99 + 5 euro onbeperkt voor een hele maand bij orange. Uiteraard zal je dit zelf moeten betalen maar ook gelijk geen gezaag van de baas dat je hoge facturen hebt
http://prepaidwithdata.wikia.com/wiki/France
éénmalig gebruik: office de tourisme (binnen of via wifi, hier wifi) of de mac donalds