Belgacom leert het nooit

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
gunny
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Ik bestel eind juni internet + telefoon + tv + gsm abo via de website, te leveren vanaf 16/8.
Ik krijg telefoon van Belgacom: klopt het van die 16/8 want we kunnen dat veel sneller leveren. Ja dat klopt, ik zit vast met mijn Scarlet One tot eind juli en dat is mijn eerste vrije dag dat ik thuis ben om een technieker binnen te laten. (technieker was verplicht als er alarm moet aangesloten worden)
Vorige week sms ontvangen: op 17/7 komt onze technieker voor de installatie van de vaste lijn... <diepe zucht>
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Mja, zo'n dingen gebeuren.. Ik heb mijn installatiedatum zelf eens moeten aanpassen.. Was gepland voor een dag, maar heb dan gebeld om het 3 dagen later te doen (omdat ik zelf die dag niet kon).

Dus zelf eens bellen en dat komt wel in orde binnen de 5 minuten.
gunny
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Voorlopig is er geen probleem: ik kon een sms terugsturen met de vermelding "gewenste datum ../../.." wat ik ook gedaan heb. Benieuwd of er nu een technieker voor de deur gestaan heeft...
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Als er een briefje in de brievenbus ligt met "klant afwezig", dan weet je genoeg.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”