Foutieve facturatie GSM gesprekken (Optie Freephone Mobile)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Boortmeerbeek
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Beste

Vorige afrekening werd mij een mobiel gesprek foutief gefactureerd.
Ik heb namelijk de (gratis) optie Freephone Mobile en ik voldeed aan de voorwaarden voor een 'gratis oproep'.

- Ik heb de 1.000 minuten/maand niet overschreden
- gesprek viel tijdens de 'dal'uren.

Dankzij Charlotte werd dit onmiddellijk gecorrigeerd. (correctie eveneens in detail vermeld op factuur)

Nu is echter op de nieuwe aanrekening echter weer een mobiel gesprek foutief aangerekend.
Ik merk op dat de fout in hun facturatie voorkomt wanneer je belt voor middernacht en blijft bellen tot na middernacht (overgang van kalenderdag).

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die dit opmerken op hun facturen?

Wordt vervolgd.
Everything that has a beginning has an end.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”