Promotie Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer

Als reactie op het schrappen van de analoge zenders door Telenet geeft Belgacom nu 4 maanden digital TV gratis. Maar weet iemand wat de effectieve korting is als je bv. Internet + TV in een pack neemt ? 4 x 19,5€ ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

In triple play is het zoiezo al gratis.. ofwel begrijp ik het verkeerd ofwel is het een onozele promotie met als enig doel wat ruchtbaarheid als alternatief voor tn.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 23 keer

ik vind het grappig dat ze zeggend at je geen analoge kabelabbo moet nemen van 15 euro maar (*) wel verplicht bent een classic phoneline abbo af te sluiten van 19,99euro/maand om hun digitale televisie te "mogen" nemen...waarbij je per extra televisie nog eens 6,5euro/maand moogt opleggen terwijl met die 15euro je wel direct 5 televisies via Coax & Dvb-C kunt aansluiten zonder extra settop box

iemand een idee of ze bbc1/2 ongeencrypteerd uitzenden?
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

De meeste die analoog kijken bij tn hebben telefoon bij bgc (dus die 19€) betalen ze al. Maar los daarvan : belachelijke promotie als je het mij vraagt. gewoon iets doen als tegenreactie om eens in de belangstelling te komen.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

niet echt;
ik heb "analoog" bij telenet... (nu terug 15euro/maand)
wel voor 1 euro "digicorder" aangeschaft... maar die modem/digicorder" staat nooit op; was hooguit interessant voor die 12% btw voet
en de unencrypted "dvb-c" kanalen zijn geconfigureerd geraakt op de televisie
en ik heb "internet" bij Belgacom (onbeperkt 20mbit) voor 35euro/maand)
telefoon doe ik via weepee/voipbuster
geen abbo kosten dus voor voice...

enige goedkoper Belgacom alternatief is het "internet+tv comfort pack" van 46euro/maand met als nadeel dat er 2 televisies geen signaal meer krijgen of 13 euro meer per maand gaan vergen... voor extra settop box
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Ja maar de bewuste voip gebruikers zijn nog altijd een minderheid.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster

je hebt er ook met "gsm-only" abbo...amper thuis dus waarom "fixed line" aanschaffen...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 390 keer
Recent bedankt: 1 keer

even gebeld naar belgacom en ze werken als volgt
als je een pack besteld heb je altijd minstens tv gratis op de site zie je altijd voordeel van het pack staan.
om technische reden en als je mij vraagt gemakshalve trekken ze die prijs nog eens van de packprijs de eerste 4 maand.
bvb

classiclijn + intense +tv kost 73.51€
het voordeel van die pack is 24.30€ moest je alles appart kopen
de eerste 4 maand gaan ze 73.51€ - 24.30€ aanrekening
daarom staat er ook 4 maanden gratis Belgacom TV (zichtbaar op uw factuur).
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Altijd gratis TV ? Wat als je bv. een pack "Internet Favorite+TV" neemt. Is dit dan 59,69 - 7,75 ?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

tv gratis in pack, 't is een slogan die verdwenen is eigenlijk... en de vlieger gaat dan ook niet meer op

belgacom tv kost ondertussen €19,50, en daar komt in april nog een euro bij (opslag huur decoder) btw
de pack korting moet dus min €19,50 bedragen om 'gratis' te zijn, in een pack met 3 produkten lukt dat enkel nog als je internet intense neemt

Afbeelding
denk niet dat belgacom tv ooit gratis geweest is in pack met 2 produkten?

je moet verder gaan zoeken wil je nog iets vinden van gratis tv : http://www.belgacom.com/group/gallery/c ... etv_nl.pdf

eigenlijk zouden ze zich eraan moeten houden, dus zou er telkens een besparing van €19,50 (en dra €20,50) euro per maand moeten gegeven worden als packkorting... want iets dat je er gratis bijkrijgt, moet gratis blijven
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 390 keer
Recent bedankt: 1 keer

Is het niet zo dat oude klantedn die gratis tiv behouden.
Dus dat ze de korting aanpassen.
jah telenet heeft ook een shakekorting zoals ik altijd zei bijna hetzelfde aleen het sausje heet anders.
Bij telenet shakekorting
bij belgacom gratis tv
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Belgacom TV is eigenlijk nooit gratis geweest.

De reklame van "gratis belgacom TV" steunde op het principe dat het Triple Pack (Internet + Telefonie Classic + Belgacom TV Comfort") dezelfde prijs had als Internet + Classic afzonderlijk.
Met andere woorden; als je een Internet abonnement had, en ook een afzonderlijk Classic Telephony abonnement, dan was Belgacom TV "feitelijk" gratis, omdat je het Triple Pack voor dezelfde prijs kreeg.

Voor klanten die al een Pack hadden Internet + Telefonie, was Belagcom TV nooit gratis (meerkost van rond de 9.50 EUR dacht ik).

Met de verhoging van de BTW, en de verhoging van de decoder huurprijs, gaat deze slogan nu inderdaad niet meer op...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Dag allemaal,

De eerste 4 maanden biedt Belgacom de digitale TV in een PACK volledig gratis aan én de installatie en activatie zijn gratis (intekenen op de promo tot 15/04/12).

Meer info via 0800 22 800 of in onze verkooppunten!

Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster

Eva, kan je eens concreet op mijn vraag antwoorden ? Wat als je bv. een pack "Internet Favorite+TV" neemt. Is dit dan 59,69 - 7,75 ? Wat is de waarde van BGC TV in een pack ?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Als ik het goed hebt, zit het zo in elkaar...

Pack: Internet Favorite + Comfort TV
Normale prijs: €56,69/maand
Prijs met promo: €44,94/maand (=prijs van Internet Favorite)
Bij online bestellen: eenmalige €50 korting

Totaal eerste jaar: 4*€44,94 + 8*€56,69 - €50 = €585,44 => €48,78/maand
Verschil met internet only: €3,85/maand

Pack: Internet Comfort + Comfort TV
Normale prijs: €46/maand
Prijs met promo: €34,05/maand (=prijs van Internet Comfort)
Bij online bestellen: eenmalige €50 korting

Totaal eerste jaar: €454,2 => €37,85
Verschil met internet only: €3,8/maand

Dus wanneer je Internet Comfort/Favorite hebt, dan kan je voor €3,8 extra per maand, belgacom TV erbij nemen?Of begrijp ik de promo verkeerd?
sas
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Belgacom heeft zelf aan mij eind 2009 een gratis ,jawel je leest het goed, tv pakket aangeboden . :-)
Dit was omdat ik al jaren ADSL betaalde, maar dat ze géén degelijke ADSL internetverbinding konden geven.
Ze stelden dan voor om een paket ,vaste lijn, internet en TV ,te geven , met TV en decoder gratis, zolang ik hetzelfde pakket behoud, zodat de internetverbinding over VDSL zou kunnen gaan, en deze betere verbinding wel gerealiseerd kon worden.
Dit is dan ook begin 2010 gerealiseerd. :-D
Op mijn fakturen hebben ze inderdaad 2 jaar het bedrag van het TV pakket en de decoder er opgteld en een exact bedrag terug afgetrokken,
zodat het inderdaad dan ook volledig gratis was. :-)
Sinds dit jaar echter rekenen ze mij een bedrag aan voor dat TV pakket onder het mom van dat er niets gratis is. :evil:
Ik vindt het schandalig van Belgacom dat ze éérst iets beloven,ook doen ,en dan later echter, terugkomen op hun belofte . :bang: :???:
Ze zeggen ,dat als ik niet akkoord ben maar het kontrakt moet opzeggen, terwijl zij het zijn die in de fout gaan. :nono:
Als ik een belofte doe ,houd ik mij er ook aan . :!:
Zij (BGC) vinden dat echter niet nodig om zich eraan te houden; de macht van het grootkapitaal zeker ? :bang: :bang: :bang:

Ik kan hieruit alleen maar besluiten dat het dikke leugenaars en oplichters zijn en ze totaal ongeloofwaardig zijn.
Zodus mensen , één konklusie : als je kan, BLIJF ER WEG. :nono: :evil: :!: :!:
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Bizar verhaal
Ze stelden dan voor om een paket ,vaste lijn, internet en TV ,te geven , met TV en decoder gratis, zolang ik hetzelfde pakket behoud, zodat de internetverbinding over VDSL zou kunnen gaan, en deze betere verbinding wel gerealiseerd kon worden.
Dit is dan ook begin 2010 gerealiseerd
Zoals je zelf zegt je hebt gratis gekregen wat gratis beloofd werd. Er staat nergens : onvoorwaardelijk, eeuwigdurend.
Als ze pas in 2012 beginnen aanrekenen zijn heb je zelfs meer gekregen dan beloofd.

blijft bizar tv over adsl... :|
sas
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Er was wel degelijk beloofd dat het gratis bleef zolang wij datzelfde paket bleven behouden , wat tot nu toe het geval is, tot in de eeuwiger dagen, en aan die belofte houden zij zich niet. Belofte maakt schuld is het spreekwoord.,
maar voor Belgacom blijkbaar niet.
Ze hebben mijn vertrouwen danig geschonden.
De beloften die BGC doet zijn blijkbaar totaal niet te vertrouwen en grove verkoopsleugens om hun produkten aan de man te brengen.
Ook doet de ombudsman van telecommunicatie ,de heer Luc Tuerlinckx , niets voor de gewone burger tegenover BGC , hij geeft alleen berichtjes door als postbus , bij ons toch, en doet niet de moeite om een standpunt in te nemen , in ons geval toch niet.
Normaal gezien zou hij de burger moeten verdedigen, dat is zijn werk, daarvoor wordt hij door de belastingbetaler betaald.
Voor mijn part, en dat is mijn conclusie na deze ervaringen, is hij een vetbetaalde staats-ambtenaar die alleen maar op onze kosten leeft en er niets voor doet, zie ook klachten van andere personen over deze persoon op het internet.
Hij beantwoordt zelfs de mail niet meer.
Ik krijg de indruk dat hij ook voor Belgacom werkt, want met problemen met Telenet worden de zaken wel netjes geregeld.( heb ik uit betrouwbare bron , eigen familie,vernomen)

zijn er nog mensen met dezelfde ervaringen ?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”