Hallo iedereen,
Wat zijn de mogelijkheden heden ten daage voor het bekomen van een internetverbinding+ telefoon voor zo'n 35 euro per maand?
Ik heb nu home pck 4 van Base maar toch geregeld problemen met he telefonie gedeelte.
Ik zoek zeker geen Telenet of Belgacom.
Weet iemand een goed voorstel en zijn er dan nog bijkomende kosten ?
Met vriendelijke groeten,
Remco 12
vraagje over mogelijkheden internet + tel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Kan je VDSL2 krijgen op je adres ? Wat is je belgedrag (min per maand nationaal/mobiel/internationaal) ? Heb je unlimited internet nodig of volstaat bv. 100GB ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Telenet is trouwens geen optie omdat ze geen shake hebben met enkel internet en telefonie (al heb je voor 25 euro wel 30 Mps/100 GB wat je zou kunnen gebruiken in combinatie met een VoIP dienst).Remco12 schreef:Ik zoek zeker geen Telenet of Belgacom.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Tja je kan dommel, scarlet of edpnet nemen. Echter denk ik niet dat je er zal zijn voor 35 euro per maand! (pin mij er niet op, geen zin om de sites te bekijken en op te zoeken
). Echter kan je met gemak een "gewone" internetlijn nemen, samen met een VoIP provider (OVH, WeePee, ...) en dan heb je ook alles.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Het goedkoopste dat ik vind is cityconnect lite (http://lianka.schedom-europe.net/produc ... ellen.html) maar dit kan je niet overal nemen! Een product dat je wel overal kan nemen is netconnect start (http://lianka.schedom-europe.net/produc ... ellen.html). Beide zijn wel bij provider "dommel", waar niet iedereen even goede ervaringen mee heeft (qua service, betaling, nakomen van afspraak, etc). Mocht je dit erbij willen nemen zou ik voor één van beide gaan, in combinatie met bvb OVH internet. Wel niet vergeten de kost voor raw copper erbij te tellen!
Persoonlijk zou ik kiezen voor een goedkoop belgacom/telenet abonnement (gevestigde waarden in ons land) in combinatie met een VoIP telefoon. Dat heb je zeker voor €35/maand...
Persoonlijk zou ik kiezen voor een goedkoop belgacom/telenet abonnement (gevestigde waarden in ons land) in combinatie met een VoIP telefoon. Dat heb je zeker voor €35/maand...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dommel mijden als de pest zou ik zeggen uit eigen ervaring en de horror verhalen die je op dit forum kan lezen.
Belgacom Internet start icm. met voip heb je dan voor 25€/maand.
Belgacom Internet start icm. met voip heb je dan voor 25€/maand.
Internet: EDPNet VDSL
@ VOid
ikheb via de website lijntest.be eens gekeken en daar zegt men dat er VSL beschikbaar is op mijnadres met een 30/6 profiel ook mogelijk is 50/6 en 16/10 is dit VDSL 2 ??
Ik bel geregeld s'avonds omdat het dan gratis is bij Base dus voor een paar euro per mand overdag. Verder een limiet is toch vann enkele honderden Mb is nodig nu i-unlimited.
Zie bij Edpnet wel een aanbieding voor een goede 36 euro per maand + telefoonkosten.µAanschaf modem is er danook nog.
Wie geeft mij verder raad ??
Groeten,
Remco 12
ikheb via de website lijntest.be eens gekeken en daar zegt men dat er VSL beschikbaar is op mijnadres met een 30/6 profiel ook mogelijk is 50/6 en 16/10 is dit VDSL 2 ??
Ik bel geregeld s'avonds omdat het dan gratis is bij Base dus voor een paar euro per mand overdag. Verder een limiet is toch vann enkele honderden Mb is nodig nu i-unlimited.
Zie bij Edpnet wel een aanbieding voor een goede 36 euro per maand + telefoonkosten.µAanschaf modem is er danook nog.
Wie geeft mij verder raad ??
Groeten,
Remco 12