op weg naar een spannend avontuur . . .

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

Kreeg ik vandaag toch geen telefoon van een telenetboy met de mededeling dat er storingen werden vastgesteld op mn internetverbinding.
Ok onlangs enkele malen de spanning afgelegd voor veranderingen in mn stroomkast maar anders geen problemen.
Wil diene kerel een technieker sturen voor andere modem te plaatsen . . .
Laat de belletjes rinkelen , heb vorig jaar al hemel en aarde moeten bewegen voor modem only tot kwaliteitszorg en SWAT team erbovenop.
Dus ik kijk al met grote verwachting uit naar het bezoek waar ik al een halve dag verlof heb voor moeten nemen en ben benieuwd wat er nu fout zal gaan.
Stay tuned EVA en de rest
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1700
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Je bent klant bij telenet?
Het is niet EVA maar Charlotte.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

redman schreef:Je bent klant bij telenet?
Het is niet EVA maar Charlotte.
Juist :-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18462
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

helmuteke schreef:Dus ik kijk al met grote verwachting uit naar het bezoek waar ik al een halve dag verlof heb voor moeten nemen en ben benieuwd wat er nu fout zal gaan.
Geen idee wat de toegevoegde waarde is van deze post. Je geeft eigenlijk al kritiek nog voor je een eventueel probleem hebt ? Wees blij dat een provider je pro-actief al komt helpen, omdat hij problemen heeft vastgesteld.

Wat betreft de modem, als jij terug een modem-only wilt, ter vervanging van de "defecte" modem, dan gaan ze dat gewoon doen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

En je kan ook vragen dat ze s avonds komen. Moet je je geen dag verlof nemen...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer

krisken schreef:En je kan ook vragen dat ze s avonds komen. Moet je je geen dag verlof nemen...
de technieker komt tussen 12.30 en 18.00 , niet ' savonds en ook niet op zaterdag was het antwoord.

ik ben niet negatief , maar de ervaring leert me dat zoiets nooit goed afloopt bij mij
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”