Kreeg ik vandaag toch geen telefoon van een telenetboy met de mededeling dat er storingen werden vastgesteld op mn internetverbinding.
Ok onlangs enkele malen de spanning afgelegd voor veranderingen in mn stroomkast maar anders geen problemen.
Wil diene kerel een technieker sturen voor andere modem te plaatsen . . .
Laat de belletjes rinkelen , heb vorig jaar al hemel en aarde moeten bewegen voor modem only tot kwaliteitszorg en SWAT team erbovenop.
Dus ik kijk al met grote verwachting uit naar het bezoek waar ik al een halve dag verlof heb voor moeten nemen en ben benieuwd wat er nu fout zal gaan.
Stay tuned EVA en de rest
op weg naar een spannend avontuur . . .
-
- Moderator
- Berichten: 18462
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Geen idee wat de toegevoegde waarde is van deze post. Je geeft eigenlijk al kritiek nog voor je een eventueel probleem hebt ? Wees blij dat een provider je pro-actief al komt helpen, omdat hij problemen heeft vastgesteld.helmuteke schreef:Dus ik kijk al met grote verwachting uit naar het bezoek waar ik al een halve dag verlof heb voor moeten nemen en ben benieuwd wat er nu fout zal gaan.
Wat betreft de modem, als jij terug een modem-only wilt, ter vervanging van de "defecte" modem, dan gaan ze dat gewoon doen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
En je kan ook vragen dat ze s avonds komen. Moet je je geen dag verlof nemen...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 582
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 27 keer
de technieker komt tussen 12.30 en 18.00 , niet ' savonds en ook niet op zaterdag was het antwoord.krisken schreef:En je kan ook vragen dat ze s avonds komen. Moet je je geen dag verlof nemen...
ik ben niet negatief , maar de ervaring leert me dat zoiets nooit goed afloopt bij mij