Dit is hoe ver ik van de local exchange zit. Dit is ongeveer 70m in vogelvlucht wat toch zeker geen 500m ondergronds gaat zijn (afbeelding is half afgesneden door de forum):

Bij de gemeente beweren ze al dat er glasvezel ligt in de straat, behalve dat we leuk moeten wachten totdat de huizen verbonden worden. Dat zal waarschijnlijk ergens in 2014 gebeuren als ik optimistisch mag zijn.
Dus, klopt dit, ligt er gewoon een rol van 4500 meter onder de local exchange of leuker nog, ben ik gewoon verbonden met de grond?
Ik begin een verbinding van 3mbits nogal irritant te worden, vooral omdat ik een vrij groot steam-account heb en vaak MMOs/online spellen speel.
Ik ben halverwege de overstap naar Voo (omdat telenet niet beschikbaar is in Voeren, gans vlaanderen my *** >_>) maar ik zou toch eerst graag weten of mijn teleurstellend ADSL-lijn ergens een fout heeft zodat ik dat eerst kan aanpakken zonder te hoeven overschakelen of dat ik kan overschakelen wetende dat mijn lijn toch helemaal op niks trekt.
edit: ik weet dat ik bij Dommel ben, maar zover ik weet is Belgacom verantwoordelijk voor de ADSL-lijnen in Belgie, vandaar dat ik dit hier post IPV de Dommel forum.