Aansluiten Belgacom - nog geen bevestiging.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Dennahz
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Hoi,

2 weken geleden via internet een Belgacom abonnement afgesloten. Vorige week alle bekabeling e.d. in orde gemaakt in afwachting van....
Normaal gezien heb ik als voorkeursdatum 15-6, morgen dus, ingegeven. Tot op heden niks gehoord :eek: (nou ja, alleen een bevestiging van m'n bestelling dan).

Aangezien ik niet iedere keer Eva wil lastigvallen, een vraag hier: wat is jullie ervaring met aansluiten? Binnen 2 weken wordt ons Telenet abonnement afgesloten, dus voor die tijd moeten we zeker aangesloten zijn. (een maand lijkt mij zeer reëel, zoveel werk is het niet.).

Ik had me er best wel op verheugd om alles te testen en zo, maar nu zal het waarschijnlijk toch weer later zijn.... blijkbaar is datum van activeren niet hetzelfde als datum van installeren...

Greetz,

Dennis
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Nog steeds niks gehoord, terwijl ik bij de bestelling de datum van vandaag had ingevoerd! :evil:
Zal straks maar eens bellen zeker....
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Is het een Doe Het Zelf aansluiting?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Nee, met installatie. Bij het bestellen stond er wel bij dat de datum niet zeker was, maar dan nog... ze kunnen op z'n minst iets laten weten in die 2 weken tijd hé?
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Sorry voor de kick: nog steeds niks gehoord.
Het begint nu wel redelijk krap te worden. Ik ging er vanuit dat de datum die ik kon opgeven bij de bestelling de datum van oplevering zou zijn.

Zou een telefoontje naar BGC helpen, of moet ik gewoon afwachten en hopen dat ze op tijd iets laten weten?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1960 keer
Recent bedankt: 5 keer

Natuurlijk! Onmiddellijk bellen naar Belgacom.
Ik zou zelfs niet wachten tot de beloftes uit die e-mailbevestiging worden verbroken.
Dennahz
Plus Member
Plus Member

Net even gebeld... er kon nog geen datum vastgelegd worden, maar als ik morgen terug zou bellen kon het wel.
Volgens de man aan de lijn was de aanvraag nog niet goed afgewerkt of zo :bang:

Oh god, hoop dat ik geen spijt krijg van de overstap naar Belgacom... als het nu al zo begint....

Als er morgen geen harde datum wordt gezegd ga ik de boel weer annuleren, dan maar € 25,- per maand meer betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”