probleem technische dienst

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
FredKaren
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2012, 12:46

Goedemiddag

Sinds 25 april ben ik gebruiker van Belgacom. Ik heb een pack met internet, tv en telefonie.
Helaas is het niet mogelijk om meerdere opties tegelijk aan te zetten waar je gebruik van wil maken bij Belgacom.

Ik heb reeds Happy time XL geactiveerd gekregen via e services. Helaas is het daar misgelopen want mijn account blijft nu technisch gelocked.
Na meerdere malen contact met Belgacom blijkt het nu nog steeds niet in orde.

Helaas moet mijn account bij Belgacom wel technisch ok zijn wanneer ik bvb ken je beller wil activeren.

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met die e service of kan iemand van Belgacom hier op de site mij verder helpen?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1628
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 179 keer

Stuur eens een DM naar Eva_van_Belgacom, die kan je normaal wel verder helpen.
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

Beste FredKaren,


Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, login, e-mailadres, gsmnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.



Met vriendelijke groeten,

Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”