Goedemiddag
Sinds 25 april ben ik gebruiker van Belgacom. Ik heb een pack met internet, tv en telefonie.
Helaas is het niet mogelijk om meerdere opties tegelijk aan te zetten waar je gebruik van wil maken bij Belgacom.
Ik heb reeds Happy time XL geactiveerd gekregen via e services. Helaas is het daar misgelopen want mijn account blijft nu technisch gelocked.
Na meerdere malen contact met Belgacom blijkt het nu nog steeds niet in orde.
Helaas moet mijn account bij Belgacom wel technisch ok zijn wanneer ik bvb ken je beller wil activeren.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met die e service of kan iemand van Belgacom hier op de site mij verder helpen?
Alvast bedankt.
probleem technische dienst
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste FredKaren,
Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, login, e-mailadres, gsmnr)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, login, e-mailadres, gsmnr)?
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.