voor installatie van belgacom internet start overal
technieker had test lijn gedaan voor adsl ( vdsl pas vanaf nov 2012 beschikbaar in kampenhout ) en stelde vast dat lijn die binnenkwam in huis
geoxcideerd was en veel lijnverlies.
ze hebben me wel aangesloten op ADSL ( surfen valt nog mee maar downloaden slechts tegen 3 Mbs ( zeer traag


het koperpaar moet vervangen worden en belgacom heeft nieuwe afspraak gezet op 18 Juli 2012 ( nog 1 Maand en 1 week tegen vooroorlogse snelheid )
heb helpdesk gecontacteerd voor een commerciele geste te vragen aangezien ik bijna anderhalve maand zal moeten downloaden tegen 3 Mbs ( kom van telenet en daar was het tegen, 40 MBS)
antwoord Helpdesk ; sorry zijn hier niet voor bevoegd
je mag binnen 6 weken eens contact nemen met facturatiedienst en misschien kunnen die iets doen , maaar ben ik niet zeker van !!

Vindt toch dat je als nieuwe klant beter gesoigneerd mag worden !!
een commerciele geste was toch niet meer dan normaal geweest vind ik