Generation Connect miserie na 30 dagen
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Ben al sinds dag 1 generation connect klant en op het einde van de maand heb ik elke keer prijs
Van zodra mijn internet/sms bundel vervallen is ( na 30/31 dagen) kan ik niet meer surfen
Deze maand natuurlijk ook weer prijs met nog 26 euro belwaarde op de kaart
Ondertussen vandaag al 4 maal gebeld naar de helpdesk en krijg elke keer een andere uitleg te horen
Ze zijn daar goed bezig moet ik zeggen
Bij mobile vikings zien ze binnekort terug een ex klant terug als het niet gaat beteren .
Van zodra mijn internet/sms bundel vervallen is ( na 30/31 dagen) kan ik niet meer surfen
Deze maand natuurlijk ook weer prijs met nog 26 euro belwaarde op de kaart
Ondertussen vandaag al 4 maal gebeld naar de helpdesk en krijg elke keer een andere uitleg te horen
Ze zijn daar goed bezig moet ik zeggen
Bij mobile vikings zien ze binnekort terug een ex klant terug als het niet gaat beteren .
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
En wat is daar zo abnormaal aan?
Ze vermelden duidelijk dat alle bonussen vervallen op het einde van de maand als ge niet op tijd herlaadt. Dat wil zeggen, uw internet en sms'en. En ik ben er niet zeker van, maar uw 10MB roaming ook.
Het enige dat ge blijft behouden is uw belkrediet, blijkbaar €26 in uw geval.
Als je dan nog wil surfen en sms'en zou dat van uw normaal belkrediet moeten afgaan. Maar ik heb het zelf nog niet voor gehad, dus ik ben er niet zeker van hoe dat in zijn werk gaat en of hoeveel dat kost.
Ze vermelden duidelijk dat alle bonussen vervallen op het einde van de maand als ge niet op tijd herlaadt. Dat wil zeggen, uw internet en sms'en. En ik ben er niet zeker van, maar uw 10MB roaming ook.
Het enige dat ge blijft behouden is uw belkrediet, blijkbaar €26 in uw geval.
Als je dan nog wil surfen en sms'en zou dat van uw normaal belkrediet moeten afgaan. Maar ik heb het zelf nog niet voor gehad, dus ik ben er niet zeker van hoe dat in zijn werk gaat en of hoeveel dat kost.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Aangezien ik niet veel bel is/was mijn bedoeling om dit gewoon op te surfen
De prijs zal mij worst wezen op dat moment
Ik wil gewoon online blijven met mijn gsm
Met hun uitleg van ge moet herladen ben ik niks
Dan heb ik binnen een paar maand +100 euro belkrediet staan waar ik niets met doe
De prijs zal mij worst wezen op dat moment
Ik wil gewoon online blijven met mijn gsm
Met hun uitleg van ge moet herladen ben ik niks
Dan heb ik binnen een paar maand +100 euro belkrediet staan waar ik niets met doe
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je kan altijd datapacks activeren: 3 euro voor 25 MB, 5 euro voor 50 MB en 10 euro voor 250 MB. Is geen écht antwoord op jouw vraag, maar wel een work-arround.
-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 10:05
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vind het ook wel wat irritant bij Proximus dat je internetverbinding direct uitvalt na het verstrijken van de maand. Bij Mobile Vikings bleef je wel gewoon online.
Het nadeel van een grotere partij zeker...
Het nadeel van een grotere partij zeker...
-
- Elite Poster
- Berichten: 6057
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@ klooooon
nooit gehoord van betaallijn.be?
Hier al UITVOERIG beschreven
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... lit=paypal
Ik snap dat niet...mensen schaffen iets aan, lezen enkel wat ze WILLEN lezen, en komen achteraf dan klagen en zagen op een forum over een product, waar ze nooit de moeite voor hebben gedaan om de contractvoorwaarden grondig door te nemen....
Als ge bij Mobile VIkings wel kon doorsurfen, betekent ook dat je de contractvoorwaarden niet echt naleeft....Ze vragen je immers om elke maand te herladen.....
Idem van iemand die zich weepee klant maakt, dan voor zijn 1 jaar opzegt, en klaagt dat hij 100 € fee moeten betalen, en maakt weepee nogmaals zwart dat ze dure beltarieven hebben.....Lees eerst iets vooraleer je het aanschaft....en ga dan pas klagen.....
btw, ik heb ook al 85 € belkrediet, waar ik NIETS mee doe....aangezien je met pingping quasi niets kan betalen wat ik doe
nooit gehoord van betaallijn.be?
Hier al UITVOERIG beschreven
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... lit=paypal
Ik snap dat niet...mensen schaffen iets aan, lezen enkel wat ze WILLEN lezen, en komen achteraf dan klagen en zagen op een forum over een product, waar ze nooit de moeite voor hebben gedaan om de contractvoorwaarden grondig door te nemen....
Als ge bij Mobile VIkings wel kon doorsurfen, betekent ook dat je de contractvoorwaarden niet echt naleeft....Ze vragen je immers om elke maand te herladen.....
Idem van iemand die zich weepee klant maakt, dan voor zijn 1 jaar opzegt, en klaagt dat hij 100 € fee moeten betalen, en maakt weepee nogmaals zwart dat ze dure beltarieven hebben.....Lees eerst iets vooraleer je het aanschaft....en ga dan pas klagen.....
btw, ik heb ook al 85 € belkrediet, waar ik NIETS mee doe....aangezien je met pingping quasi niets kan betalen wat ik doe

-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 10:05
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
@SatSurfer: Bij MV ... het is niet de bedoeling, maar ze staan het wel oogluikend toe. Noem het klantvriendelijkheid. Ik denk ook niet altijd van: oei, ik moet weer opwaarderen! Soms schiet het er gewoon bij in. Als je dan direct zo lomp afgesloten wordt... tja.
De enige reden dat ik bij Px zit is het 3G netwerk. Qua service en website (! zeer belangrijk, want bij Px heb je echt een onduidelijk beeld van je uitgaven.) kan niemand tippen aan MV.
De enige reden dat ik bij Px zit is het 3G netwerk. Qua service en website (! zeer belangrijk, want bij Px heb je echt een onduidelijk beeld van je uitgaven.) kan niemand tippen aan MV.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 25 keer
Bij de details van hun aanbod staat:
Tarieven buiten herlaadbonus
Nationaal bellen € 0,25/min
Sms'en € 0,12/sms
Internet On GSM € 0,50/MB
Dus zou je idd gewoon moeten kunnen surfen eens je bundel vervalt (aan 0.5€/MB).
Dat is dus niet normaal en sommige van de reacties hier a la 'je moet de contractvoorwaarden maar doorlezen' slagen ook helemaal op niets...
Tarieven buiten herlaadbonus
Nationaal bellen € 0,25/min
Sms'en € 0,12/sms
Internet On GSM € 0,50/MB
Dus zou je idd gewoon moeten kunnen surfen eens je bundel vervalt (aan 0.5€/MB).
Dat is dus niet normaal en sommige van de reacties hier a la 'je moet de contractvoorwaarden maar doorlezen' slagen ook helemaal op niets...
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Lord Utopia schreef:Je kan altijd datapacks activeren: 3 euro voor 25 MB, 5 euro voor 50 MB en 10 euro voor 200 MB. Is geen écht antwoord op jouw vraag, maar wel een work-arround.
Enig idee hoe je dit kan doen op een ipad?frodo schreef:Je kan je belkrediet toch gebruiken om internet bij te kopen. #147*1# versturen om 25 mb bij te kopen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Via de iPad gaat het niet lukken denk ik
Best is de sim in een echte gsm steken een datapack bestellen en dan terug in je iPad steken
Kan dit wel niet bevestigen
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Best is de sim in een echte gsm steken een datapack bestellen en dan terug in je iPad steken
Kan dit wel niet bevestigen
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 6057
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ldw schreef:Bij de details van hun aanbod staat:
Tarieven buiten herlaadbonus
Nationaal bellen € 0,25/min
Sms'en € 0,12/sms
Internet On GSM € 0,50/MB
Dus zou je idd gewoon moeten kunnen surfen eens je bundel vervalt (aan 0.5€/MB).
Dat is dus niet normaal en sommige van de reacties hier a la 'je moet de contractvoorwaarden maar doorlezen' slagen ook helemaal op niets...

dus klooooon leest niet wat op de site OVERDUIDELIJK staat en wat ldw eigenlijk moet gaan opzoeken in zijn plaats en hem met de paplepel inlepelen..

http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
GC is al 7 maanden actief, en honderden bladzijden over gecommuniceerd, maar nog nooit over dit evidente feit, dat je na 1 maand niet kan surfen, tenzij bereid bent/zo zot bent om 0,5 €/MB te betalen.....tja
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik ken die site en heb hem wel gelezen
Ik kwam hier gewoon melden dat ik niet meer kon surfen naar verloop v mijn bundel
Zelfs niet aan 0.5€ per mb.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Ik kwam hier gewoon melden dat ik niet meer kon surfen naar verloop v mijn bundel
Zelfs niet aan 0.5€ per mb.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Uw opmerking slaagt dan ook op niets en biedt zelfs geen enkele oplossing... Ik heb hetzelfde ervaren dat ik niet meer kon surfen nadat mijn datapack vervallen was (na 30 dagen). De TS maakte een terechte opmerking en heeft niets met contractvoorwaarden te maken.satsurfer schreef:ik krijg hier een negatieve karma, van ? die ik dan ook maar teruggeef.....dat de dader maar opstaat....
dus klooooon leest niet wat op de site OVERDUIDELIJK staat en wat ldw eigenlijk moet gaan opzoeken in zijn plaats en hem met de paplepel inlepelen..![]()
http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/
GC is al 7 maanden actief, en honderden bladzijden over gecommuniceerd, maar nog nooit over dit evidente feit, dat je na 1 maand niet kan surfen, tenzij bereid bent/zo zot bent om 0,5 €/MB te betalen.....tja
Ik zal het eens navragen bij iemand die ik ken die er dicht bij staat.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6057
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 1 keer
tja, ik surf dan ook niet zonder een datapack te activeren....ben mijn geld nog niet beu.....kan ook enkele dagen zonder mobiel internet....

tja, ik kan gewoon binnenstappen in belgacom center Brugge, astridlaan....en zal ook asap geholpen worden.....en ik hoef daar niemand voor te kennen 'die er dicht bij staat'Lord Utopia schreef:Ik zal het eens navragen bij iemand die ik ken die er dicht bij staat.

-
- Elite Poster
- Berichten: 6878
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
mijn "data only" simkaartje van MobileVikings laat evenmin toe verder te surfen na 1 maand! Als klant met slechts 1 kaartje bestaat voor mij evenmin een grace-periode bij MV...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
met data only kaartje is dat logisch eh... maar bij GC zou het zo moeten zijn dat je de resterende belwaarde nog kan aanwenden om te surfen... blijkbaar loopt er daar iets fout
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Eigenlijk wel grappig. Je weet dat je tegen het eind van de maand loopt, je weet dat je moet herladen of je kan niet meer surfen, en je weet dat je daardoor gefrustreerd gaat zitten... Waarom herlaad je dan niet gewoon? Waarom moet proximus jou online laten en jou alle voordelen geven? 't Is nu ook niet dat proximus een liefdadigheidsorganisatie is hé!
Wat jij verlangt is hetzelfde als weten dat jouw benzinemeter bijna op 0 staat, weten dat het lampje brand, weten dat je niet meer tot Luxemburg en terug ga kunnen rijden...maar toch bij jouw garagist van jouw oren maken omdat jouw auto je geen "grace period" gaf.
Ofwel weten dat jouw rekening bijna op 0 staat, weten dat er nog geen loon is opgekomen, en toch even boodschappen doen, horen van de kassadame dat je bankkaart niet geaccepteerd werd wegens onvoldoende saldo, en dan naar jouw bank stappen om te klagen dat ze geen "grace period" hebben.
Het klopt dat MV dit wel heeft, maar het is om gebruik te maken bij uitzondering, niet met de regelmaat van de klok! MV is één van de weinigen die dit doen, algemeen bekeken. Ikzelf ben ook MV klant geweest en ik heb mijn 2GB er ook nog doorgesurft. Het is inderdaad leuk om - als jouw 2GB op is - je nog even kan verder surfen tot je s avonds thuis bent en je kan herladen! De enige manier waarom MV deze grace period heeft is omwille van bovenstaande. Bij proximus/mobistar/base kan je op tig manieren (krantenkiosk, boekenwinkels, website, publieke telefoon, nachtwinkels, automaten, ...) aan een herlaadkaart geraken zodat je vrijwel op elk ogenblik van de dag "ergens" kan herladen zonder je computer of zonder je bankpaslezer bij jou in de buurt. MV heeft gekozen om enkel via de website te kunnen herladen. Voila...
Wat jij verlangt is hetzelfde als weten dat jouw benzinemeter bijna op 0 staat, weten dat het lampje brand, weten dat je niet meer tot Luxemburg en terug ga kunnen rijden...maar toch bij jouw garagist van jouw oren maken omdat jouw auto je geen "grace period" gaf.
Ofwel weten dat jouw rekening bijna op 0 staat, weten dat er nog geen loon is opgekomen, en toch even boodschappen doen, horen van de kassadame dat je bankkaart niet geaccepteerd werd wegens onvoldoende saldo, en dan naar jouw bank stappen om te klagen dat ze geen "grace period" hebben.
Het klopt dat MV dit wel heeft, maar het is om gebruik te maken bij uitzondering, niet met de regelmaat van de klok! MV is één van de weinigen die dit doen, algemeen bekeken. Ikzelf ben ook MV klant geweest en ik heb mijn 2GB er ook nog doorgesurft. Het is inderdaad leuk om - als jouw 2GB op is - je nog even kan verder surfen tot je s avonds thuis bent en je kan herladen! De enige manier waarom MV deze grace period heeft is omwille van bovenstaande. Bij proximus/mobistar/base kan je op tig manieren (krantenkiosk, boekenwinkels, website, publieke telefoon, nachtwinkels, automaten, ...) aan een herlaadkaart geraken zodat je vrijwel op elk ogenblik van de dag "ergens" kan herladen zonder je computer of zonder je bankpaslezer bij jou in de buurt. MV heeft gekozen om enkel via de website te kunnen herladen. Voila...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Plus Member
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 11 keer
@krisken
Wat hij verwacht is gewoon te kunnen verdersurfen aan €0,5/mb zoals vermeld op de wesite van GC.
http://www.generation-connect.be/static ... detailsbox
Dit staat zo vermeld, dus moet het ook zo werken.
Wat hij verwacht is gewoon te kunnen verdersurfen aan €0,5/mb zoals vermeld op de wesite van GC.
http://www.generation-connect.be/static ... detailsbox
Dit staat zo vermeld, dus moet het ook zo werken.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3239
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Jawel, dat noemen ze "onder nul gaan" of visa.krisken schreef: Ofwel weten dat jouw rekening bijna op 0 staat, weten dat er nog geen loon is opgekomen, en toch even boodschappen doen, horen van de kassadame dat je bankkaart niet geaccepteerd werd wegens onvoldoende saldo, en dan naar jouw bank stappen om te klagen dat ze geen "grace period" hebben.

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Moderator
- Berichten: 18397
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 25 keer
Kriskenkrisken schreef:Eigenlijk wel grappig. Je weet dat je tegen het eind van de maand loopt, je weet dat je moet herladen of je kan niet meer surfen, en je weet dat je daardoor gefrustreerd gaat zitten... Waarom herlaad je dan niet gewoon? Waarom moet proximus jou online laten en jou alle voordelen geven?
Ik denk dat je de discussie gemist hebt, of niet van in het begin gelezen.
Niemand vraagt hier om gratis verder te surfen, maar wel dat proximus jou online laat, als je herlaadbonus vervallen is, en er nog voldoende tegoed op je kaart staat.
Dat de TS hiervoor €0,5/mb wil betalen is zijn zaak (het kan goedkoper door het activeren van datapacks), maar ik ben er ook 100% mee eens, dat het niet kan dat ze Internet blokkeren bij het vervallen van de herlaadbonus.
Dit heeft niet met liefdadigheid te maken, wij willen zelfs (de volle pot) betalen voor die extra mb's ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Het antwoord is al gegeven door andere posters, maar hij moet dit elke keer opnieuw (!) doen.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 18397
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3732 keer
- Recent bedankt: 25 keer
En jij vind dat normaal ?
Dit staat nergens vermeld in de "Generation Connect" voorwaarden.
Dit staat nergens vermeld in de "Generation Connect" voorwaarden.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dat is inderdaad normaal.
En als dat niet vermeld staat, dan moet je er hun eens op wijzen? Iedereen kan iets vergeten. Zie trouwens niet in wat dat zou moeten doen in de algemene voorwaarden voor "Generation Connect". Hoeveel je downloadvolume bedraagt bij een telenet FUP staat toch ook niet in hun "algemene voorwaarden"? Als je even de moeite doet en de 6000 (KD) belt, dan wisten ze je dat wel te zeggen. Indien niet : BGC center binnen stappen...
En als dat niet vermeld staat, dan moet je er hun eens op wijzen? Iedereen kan iets vergeten. Zie trouwens niet in wat dat zou moeten doen in de algemene voorwaarden voor "Generation Connect". Hoeveel je downloadvolume bedraagt bij een telenet FUP staat toch ook niet in hun "algemene voorwaarden"? Als je even de moeite doet en de 6000 (KD) belt, dan wisten ze je dat wel te zeggen. Indien niet : BGC center binnen stappen...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Krisken: de TS heeft de KD al 4 keer gemeld van het probleem, maar wist hem niet te helpen.
Op de website van Generation-Connect.be staat:
Op dit moment is dit bij mij het geval: volledige HSPA ontvangst, maar mijn bundel is gisteren vervallen. Ik kan niet meer mobiel surfen. #120# zegt me dat mijn sms'en en MB's opgebruikt zijn, terwijl de E-services van Belgacom, waarop mijn GC gelinkt staat, zegt dat ik nog € 10 ,96 Geldig tot 08/05/2013 heb.
Op de website van Generation-Connect.be staat:
Dat gebeurt niet, sinds je internet volledig afgesloten wordt, ook al staat dit anders op de website. Uw vergelijking met Telenet slaat dan ook op niets, want dat is helemaal niet hetzelfde, van provider, product of voorwaarden.Wanneer je de bonus voor 100% hebt opgebruikt (sms, nationale data of dataroaming), word je er via sms van op de hoogte gebracht. Als je sms'en blijft versturen of data blijft verbruiken, begin je het resterende krediet op je kaart te verbruiken volgens de opgegeven prijzen:
Nationale sms'en naar alle netwerken: € 0,12
Surf Mobile (België en 28 Europese landen): € 0,50/MB (gefactureerd per schijf van 10 KB)
Op dit moment is dit bij mij het geval: volledige HSPA ontvangst, maar mijn bundel is gisteren vervallen. Ik kan niet meer mobiel surfen. #120# zegt me dat mijn sms'en en MB's opgebruikt zijn, terwijl de E-services van Belgacom, waarop mijn GC gelinkt staat, zegt dat ik nog € 10 ,96 Geldig tot 08/05/2013 heb.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Eigenaardig dat de KD hem niet kon helpen, maar mij na één telefoontje wel? Mijn vergelijking met telenet gaat perfect op : niet alles wat er gebeurd met je product dat je afneemt staat in de voorwaarden, waar Philippe naar verwees. De vergelijking stopt daar inderdaad ook mee (dat het niet hetzelfde product en dezelfde provider is, zal iedereen wel weten hoop ik?) maar daar ging wel de kern van de zaak rond.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
Code: Selecteer alles
Tarieven buiten herlaadbonus
Nationaal bellen € 0,25/min
Sms'en € 0,12/sms
Internet On GSM € 0,50/MB
Laatst gewijzigd door xenne 09 jun 2012, 15:17, in totaal 2 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
Het lijkt mij overigens dat het probleem van het niet aanrekenen van buiten-bundel surftrafiek, maar dat volledig blokkeren, specifiek voor de TS bestaat, en niet algemeen is.
Heb zelf 2 GC kaartjes, waarvan 1 zelden gebruikt, daar heb ik de bundel al twee keer op laten vervallen, met als resultaat dat ik nog steeds kon surfen, en het vlotjes van het beschikbare tegoed afging.
Wellicht hier of daar een optie die niet correct ingesteld is op zijn GC profiel, of een ander technisch issue, want het standaard aanrekenen van traffiek, heeft niets te zien met de (voordeligere) data bundels die hij manueel kan activeren via sms, toch?
Heb zelf 2 GC kaartjes, waarvan 1 zelden gebruikt, daar heb ik de bundel al twee keer op laten vervallen, met als resultaat dat ik nog steeds kon surfen, en het vlotjes van het beschikbare tegoed afging.
Wellicht hier of daar een optie die niet correct ingesteld is op zijn GC profiel, of een ander technisch issue, want het standaard aanrekenen van traffiek, heeft niets te zien met de (voordeligere) data bundels die hij manueel kan activeren via sms, toch?
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wie weet is de KD bezet door maar 1 gast, die willekeurig iemand wil helpen, en vier keer niet...krisken schreef:Eigenaardig dat de KD hem niet kon helpen, maar mij na één telefoontje wel? Mijn vergelijking met telenet gaat perfect op : niet alles wat er gebeurd met je product dat je afneemt staat in de voorwaarden, waar Philippe naar verwees. De vergelijking stopt daar inderdaad ook mee (dat het niet hetzelfde product en dezelfde provider is, zal iedereen wel weten hoop ik?) maar daar ging wel de kern van de zaak rond.
Uw vergelijking loopt spaak, want de voorwaarden staan duidelijk op de website, zwart op wit. Als je dat niet wil inzien, houdt de discussie hier voor mij op. Ik maak mij hier te veel druk in.
- MClaeys
- Elite Poster
- Berichten: 6048
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Als je niet binnen de maand herlaad vervalt je roaming trouwens niet (gelukkig), wat wel handig is. Ik heb niet altijd 3G nodig en dan las ik een pauze in tussen herlaadbeurten. De TS vraagt iets dat ze vermelden op de site, verschillende mensen kunnen wel verder surfen van hun belkrediet en dus wil het zeggen dat er bij zijn GC gewoon iets mis is. Iets voor Eva of de klantendienst dus 

-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Er zijn meerdere manieren om je belkrediet kwijt te spelen.
Waar ik films download daar kan ik om die sites te steunen naar bellen en dat gaat van mijn krediet af, zo doe ik dat om mijn belkrediet wat kwijt te spelen en ik steun er een goed doel mee
.
Normaal gezien moet je kunnen verder surfen als je data bundel is afgelopen en dat moet dan idd van je belkrediet gaan maar ik herlaad altijd op tijd, waarom niet? Dat is net de bedoeling en tis goedkoop ook toch 20 euro per maand?
Waar ik films download daar kan ik om die sites te steunen naar bellen en dat gaat van mijn krediet af, zo doe ik dat om mijn belkrediet wat kwijt te spelen en ik steun er een goed doel mee

Normaal gezien moet je kunnen verder surfen als je data bundel is afgelopen en dat moet dan idd van je belkrediet gaan maar ik herlaad altijd op tijd, waarom niet? Dat is net de bedoeling en tis goedkoop ook toch 20 euro per maand?
Ge kunt ze kussen
- klooooon
- Pro Member
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
De meesten snappen ondertussen wel wat mijn probleem is/was en hoe ik het opgelost heb
En bij sommige uitleg heb ik gewoon eens gezucht ( NEEN mijn hobby is niet naar de helpdesk bellen)
hier mag voor mij zelfs een slotje
En bij sommige uitleg heb ik gewoon eens gezucht ( NEEN mijn hobby is niet naar de helpdesk bellen)
hier mag voor mij zelfs een slotje
-
- Elite Poster
- Berichten: 6057
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 1 keer
@ klooooon: ben toch niet de enige die er zo over denkt...Dennahz schreef:@SatSurfer: Bij MV ... het is niet de bedoeling, maar ze staan het wel oogluikend toe. Noem het klantvriendelijkheid. Ik denk ook niet altijd van: oei, ik moet weer opwaarderen! Soms schiet het er gewoon bij in. Als je dan direct zo lomp afgesloten wordt... tja. .
menig gebruikers zijn hier nog de levieten gelezen (ook ondergetekende) van L***u***** toen we niet elke maand herlaadden. We brachten MV zo in moeilijkheden en was 'not done'

De eerste die het schip van MV verliet wss. was LU. ondertussen bij GC.

ik heel tevreden bij GC.
- Dafke
- Elite Poster
- Berichten: 2842
- Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Ik heb hier toch nog een vraagje over:
Wanneer moet ik nu juist herlanden om NIET zonder internetconnectie te zitten?
Dus op 19/06 loopt mijn bundel af. Als ik dan op 18/06 opnieuw herlaadt voor 20€, dan zal mijn nieuwe bundel dan starten en dus pas op 18/07 aflopen?
Wanneer moet ik nu juist herlanden om NIET zonder internetconnectie te zitten?
Dus op 19/06 loopt mijn bundel af. Als ik dan op 18/06 opnieuw herlaadt voor 20€, dan zal mijn nieuwe bundel dan starten en dus pas op 18/07 aflopen?
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
- Bedankt: 296 keer
Persoonlijk herlaad ik altijd op de dag dat het verloopt. Dus bvb op 31/05 verloopt de bundel, dan zal ik op 31/05 herladen. Ik denk er niet altijd aan, gelukkig stuurt proximus reminder sms'jes dat je data pack verlopen is. Op die manier ben ik eigenlijk nog nooit zonder internet komen te zitten...
- Bijlagen
-
- Screen Capture.jpg
- (174.81 KiB) Nog niet gedownload
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6057
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 1 keer
als je op 19/06 23.59'.59" u. herladen hebt, gaat de data/sms'en van uw -nieuw- pack af en niet van uw belkredietDafke schreef:Dus op 19/06 loopt mijn bundel af.

Laatst gewijzigd door satsurfer 11 jun 2012, 09:43, in totaal 1 gewijzigd.