Enkele maanden geleden ben ik overgestapt van Internet Comfort (34 €) naar een Pack met Mobile Generation MTV 15. Prijs: 40 €
Ik herinner me dat ik er TV kon bijkrijgen voor 11 € extra. Dat was dan 51 €. Maar ik zat nog vast bij Telenet.
Nu kost die pack met Internet + Gsm + TV : 60,95 €. Als ik momenteel TV erbij neem moet ik dus 20,95 € extra betalen !
Bijna het dubbele.
Ik heb nochtans nergens gehoord dat Belgacom TV zoveel duurder geworden is !
Is BelgacomTV duurder geworden ?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
hou ten eerste rekening dat de packs in april gewijzigd zijn.
groot verschil van de oude vs de nieuwe packs: je hebt nu mobiel internet erbij, de fon spots, ...
echter geen idee van de oude prijzen (ik vergeet snel
)
maar:
internet comfort & generation mtv 15 is 44.05 euro (je huidige pack - tenzij je nog op de oude packs zit?)
internet comfort & tv (zonder gsm) kost 50.95 euro
voor de 3 tesamen tenslotte betaal je nu 60.95 euro.
Dus om in jouw geval tv bij te nemen, zou dat je 16.90 meer kosten.
voor degenen die het pack zonder gsm hebben, en gsm erbij nemen, komt er 10 bij.
vergelijken met vroeger werkt nooit, of dat nu gaat over snelheden, limieten, of prijzen
groot verschil van de oude vs de nieuwe packs: je hebt nu mobiel internet erbij, de fon spots, ...
echter geen idee van de oude prijzen (ik vergeet snel

maar:
internet comfort & generation mtv 15 is 44.05 euro (je huidige pack - tenzij je nog op de oude packs zit?)
internet comfort & tv (zonder gsm) kost 50.95 euro
voor de 3 tesamen tenslotte betaal je nu 60.95 euro.
Dus om in jouw geval tv bij te nemen, zou dat je 16.90 meer kosten.
voor degenen die het pack zonder gsm hebben, en gsm erbij nemen, komt er 10 bij.
vergelijken met vroeger werkt nooit, of dat nu gaat over snelheden, limieten, of prijzen

- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
Huur decoder is met 1 euro verhoogd. Verder zijn de pack sinds 16/04 nieuwe vernieuwd, maar als je nog een oud pack hebt ga je niet automatisch over op zo een nieuw, en betaal je nog altijd de oude prijs.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect