Serie opname vroegtijd gestopt :-(

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

Hoi,

Mijn vrouw is nogal een fervent "Thuis" kijkster, dus is er een serieopname ingesteld voor "Thuis".
Dit ging allemaal goed (behalve dan dat de uitzending 's middags ook wordt opgenomen ...), tot de eindaflevering van afgelopen vrijdag.
Deze aflevering duurde langer dan de andere afleveringen, maar werd helaas in het midden afgekapt omdat de decoder maar de normale tijden had opgenomen :|

Gevolg: heb de aflevering nog eens kunnen bestellen via Net Gemist :!:
Nu gaat het maar om 1 euro, maar ik voel me wel in het zak gezet eigenlijk.

Nog mensen met dergelijke ervaringen ?

Gr,
Deva
Dennahz
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Volgens mij is dat bij Telenet ook zo. Soms beginnen bepaalde programma's veel te vroeg/te laat, waardoor je eerst een kwartier reclame hebt. Ook wel eens gehad dat ie midden in de serie pas begon. Ging hierbij over 'de Dingen des Levens' op VijfTV.

Terwijl het in theorie echt wel mogelijk is om gewoon te beginnen bij de start en te stoppen bij eind.... zo moeilijk kan dat niet zijn..
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 772 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Ik snap dat ook niet, dat we met de "digitale TV" nog zo'n "analoge" manier van opnemen of zelfs vooruitspoelen moeten gebruiken...

Zelfs m'n "analoge" Walkman van 150 jaar geleden kon doorspoelen tot aan het volgende nummer...
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Dennahz
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Zal allemaal wel met bepaalde belangen (€€€) te maken hebben. Denk je dat zenders blij zullen zijn als wij allemaal massaal - met 1 druk op de knop - reclame kunnen skippen of precies van begin tot eind kunnen opnemen zonder de reclame te bekijken?

Toch heb ik liever dit dan de irritante manier van adverteren van YouTube. Verplicht reclame bekijken voor een filmpje, bah. Het lijkt wel op die rommel die je verplicht moet bekijken op een DVD of in de bioscoop.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

Het is niet zo dat de uitzending later begon, de uitzending duurde gewoon langer.
Mijn opname duurde 34 min, terwijl (de aangekochte :x )op net gemist 40 min was.

Hier had de recorder toch wel rekening mee moeten houden !
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

in geval van een live uitzending kan het zijn dat die uitzonderlijk langer duurt natuurlijk en dat je bij de opname een stuk mist (bv CL finale met verlenging), maar in dit geval had dit natuurlijk niet mogen voorkomen... het was een dubbele aflevering en werd blijkbaar opgenomen als ware het een normale... als je belt naar klantendienst zou je wel een credit kunnen bekomen voor het bekijken op aanvraag, maar 't gaat hier natuurlijk maar over 1 euro, dus je steekt er wellicht meer tijd in dan dat het opbrengt.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”