@r2504
1) Ik luister meer dan 4u/dag naar muziek. Zeker nu in de blok, maar buiten de blok mag er wel gerekend worden dat het zo'n 8u/dag is. -> 20GB/maand En ik stream niet constant maar 128kbps, luister ook vaak naar SoundCloud en Spotify (192kbps), maar dat laten we even ter zijde.
2) Waarom Youtube buiten laten? Nee, ik stream niet de hele avond in HD, maar elke dag denk ik dat naar Youtube toch zo'n 400-500MB in totaal gaat met ons 2.
3) Het is niet enkel Windows die geupdate moet worden. ALLE applicaties. Windows neemt zo'n 200MB voor zijn rekening, maar alle Adobe software (die gigantische updates heeft), browsers, spelletjes, dev-tools,... Ja, een eindeloze lijstje dus.
4) GPS, het is een Garmin met lifetime updates, elke maand is dat zo'n 4GB die gedownload moet worden, vaak mislukt dat en moet het een 2de keer gedownload worden -> 8GB
5) Ja, die series zijn illegaal, ale, het is in een grijze zone

Als je naar de officiele site gaat en daar rechstreeks kunt bekijken is dat niet direct zo heel erg illegaal denk ik. Maar ja, ik ga niet hyporcriet doen, ik heb House al helemaal gezien
En precies jij nooit iets illegaals doet
6) Die ROM's: Het is ondersteund door de community, en de developer (dzo) komt ongeveer wekelijks met een grote update van telkens 150MB. (geweldige kerel is dat!). En dan soms test ik ook andere ROM's etc. Bon, hier gaat misschien 1GB/maand naartoe, zo veel is dat ook niet.
Ik leg gewoon mijn situatie uit, en ik vind dat 100GB net iets te krap is naar mijn goesting. Zels met normaal gebruik. Als we de series weglaten, mag je misschien zo'n 5GB aftrekken. (6 series x 150MB x 4 weken = 3,6GB)
En YOutube weglaten? Ja, hallo, dit is dagelijkse kost, ik kijk naar reviews op Youtube, ik verkrijg informatie etc...