Storing regio Antwerpen (Deurne)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 13 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Al onze telefoon lijnen zijn dood (internet werkt gewoon). Volgens een Belgacom medewerker zou er een algemene storing in het Antwerpse zijn. Heeft er hier nog iemand last van ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
met edpnet geen probleem.... (deurne - rivierenhof)
de koe zegt boe
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Hmmm als internet gewoon werkt, en telefoon niet (probeer eens bij de buren ofzo?) dan zal dit wel een probleem zijn met de bundel tussen de LEX/LDC en de KVD van jou... Zeker dus geen algemeen probleem (of een hele centrale ligt eruit).
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
In dat geval vervalt mijn voorgaande post uiteraard 
Het gaat dus waarschijnlijk over een iTalk oplossing?

Het gaat dus waarschijnlijk over een iTalk oplossing?
Telefonie = EDPnet + OVH
- Proximus
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste Zorka,
indien je problemen hebt met I-talk via Belgacom in regio Antwerpen volstaat het om de BBox even te herstarten. Na 5 á 10 minuten zou dit terug moeten werken.
Mvg
Eva van Belgacom
indien je problemen hebt met I-talk via Belgacom in regio Antwerpen volstaat het om de BBox even te herstarten. Na 5 á 10 minuten zou dit terug moeten werken.
Mvg
Eva van Belgacom
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- LPS
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Het werkte niet, maar door het herstarten van je bbox was het in orde na 10'; wat was er dan een zoo(i)tje? Lijkt me toch vrij snel en correct opgelost?zorka schreef:Ondertussen zijn de problemen van de baan, wat een zooitje daar bij Belgacom....
-
- Plus Member
probleem hier gemeld om 10:58 (was toen al een tijd bezig).
Opgelost om 13:58, lijkt mij iets langer dan 10'...
Ondertussen bijna constant met support aan de lijn gehangen.
Bellen naar support, doorgeven probleem. Teruggebeld worden door support met melding dat ze me niet kunnen helpen en dat ik terug naar support moet bellen (zelfde nummer als voorheen). Na terug te bellen naar opgegeven nummer, teruggebeld worden door dezelfde persoon, met de melding dat ze me reeds eerder hadden gemeld dat zij mij niet konden verder helpen en dat ik moest bellen met ....
En de eveidente dingen zoals herstarten van modems/routers/etc, doe ik altijd als er problemen zijn, just in case...
Dat bedoel ik met een zoo(i)tje. Ze weten intern zelf niet wat ze aan wie moeten doorgeven, laat staan dat de consument het weet.
Zolang het werkt, een prima oplossing. Van zodra het mis loopt is het minstens een halve dag om de juiste dienst/persoon te pakken te krijgen die iets van het product af kent.
Opgelost om 13:58, lijkt mij iets langer dan 10'...
Ondertussen bijna constant met support aan de lijn gehangen.
Bellen naar support, doorgeven probleem. Teruggebeld worden door support met melding dat ze me niet kunnen helpen en dat ik terug naar support moet bellen (zelfde nummer als voorheen). Na terug te bellen naar opgegeven nummer, teruggebeld worden door dezelfde persoon, met de melding dat ze me reeds eerder hadden gemeld dat zij mij niet konden verder helpen en dat ik moest bellen met ....
En de eveidente dingen zoals herstarten van modems/routers/etc, doe ik altijd als er problemen zijn, just in case...
Dat bedoel ik met een zoo(i)tje. Ze weten intern zelf niet wat ze aan wie moeten doorgeven, laat staan dat de consument het weet.
Zolang het werkt, een prima oplossing. Van zodra het mis loopt is het minstens een halve dag om de juiste dienst/persoon te pakken te krijgen die iets van het product af kent.
- krisken
- userbase crew
3 uurtjes is nu ook niet bepaald een halve dag, maar 1/8ste van een dag...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Plus Member
werkdag telt 7,5 a 8 uur.
storing was al bezig voor melding hier
punt blijft, dat de afhandeling van het geheel vrij amateuristisch overkomt, om dan nog niet te spreken van de onbeleefdheid tegenover klanten ivm een fout die zij maakten (en dan heb ik het niet over de storing, maar over het doorgeven van de problemen naar de juiste dienst)
Enfin, probleem is van de baan, dus wat mij betreft is dit afgehandeld
storing was al bezig voor melding hier
punt blijft, dat de afhandeling van het geheel vrij amateuristisch overkomt, om dan nog niet te spreken van de onbeleefdheid tegenover klanten ivm een fout die zij maakten (en dan heb ik het niet over de storing, maar over het doorgeven van de problemen naar de juiste dienst)
Enfin, probleem is van de baan, dus wat mij betreft is dit afgehandeld
- krisken
- userbase crew
Je bent particulier, je hebt dus geen SLA's op je telefonie abonnement (voor professionele lijnen gaat men iTalk niet gebruiken). Dus dan moet je ook niet tellen in werkdagen. Je mag blij zijn, 't is nog snel opgelost!
Telefonie = EDPnet + OVH
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Heb hier verleden week 4 dagen zonder voip van scarlet gezeten..... dus was een snelle oplossing van bgc als je dat vergelijkt.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- krisken
- userbase crew
iTalk verkopen ze niet aan businessklanten. Ofwel heb je een bedrijf maar heb je een abonnement voor particulieren genomen...zorka schreef:waar heb ik gezegd dat ik particulier ben ?
En dan nog, moet ik me dan wel grof laten behandelen ?
Ga er verder geen woorden aan vuil maken
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Plus Member
zal dan waarschijnlijk gaan over I-office (wij hebben 10 nummers en zakelijk abbo), heeft verder ook geen belang.
punt is dat ze er op 0800 22 100 een zootje van hebben gemaakt
punt is dat ze er op 0800 22 100 een zootje van hebben gemaakt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
De zakelijke klantendienst is 0800 22 500 speciaal voor zelfstandigen en kleine KMO's. Dat nummer staat op zowat elk document dat je als zakelijke klant toegestuurd krijgt, zélfs al heb je een particulier abonnement (hier: Generation Internet op mijn BTW-nr).
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze op de lijn voor particulieren onvriendelijk moeten zijn, maar de objectieven liggen duidelijk anders naargelang langswaar de telefoon binnenkomt.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze op de lijn voor particulieren onvriendelijk moeten zijn, maar de objectieven liggen duidelijk anders naargelang langswaar de telefoon binnenkomt.
-
- Plus Member
Dat is nu precies wat ik bedoel...
Bellen we naar 0800 22 500, dan krijgen we de melding dat dit niet voor hen is, maar dat we dienen te bellen naar 0800 22 100 (was bij deze storing ook weer het geval)
Ze weten daar bij Belgacom gewoon niet waar ze mee bezig zijn, en welke diensten welke producten behandelen. (de mensen die ik aan de lijn krijg alleszins niet, en dat geven ze dan zelf nog graag toe ook)
Bellen we naar 0800 22 500, dan krijgen we de melding dat dit niet voor hen is, maar dat we dienen te bellen naar 0800 22 100 (was bij deze storing ook weer het geval)
Ze weten daar bij Belgacom gewoon niet waar ze mee bezig zijn, en welke diensten welke producten behandelen. (de mensen die ik aan de lijn krijg alleszins niet, en dat geven ze dan zelf nog graag toe ook)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Volgens mij sta jij of het telefoonnummer dat je gebruikt dan niet gemarkeerd als zakelijke klant... Misschien eens opnemen met Eva? Ik weet dat als je naar 0800 22 500 belt en een niet-zakelijk nummer ingeeft dat je de melding krijgt dat je naar de andere nummer moet bellen.