Drobo FS NAS *nieuwe prijs - 450 eur*
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 80 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb twee Drobo FS'en in de aanbieding. Volledig nieuw, nooit gebruikt omdat het technisch niet lukte om ze offsite te laten backuppen. Binnen eenzelfde netwerk lukt dat wel overigens. Ze werken ook prima als je veilige archiefruimte wil of als je een grote muziekcollectie hebt.
Met een Drobo kun je gelijk welke losse harde schijf (tot 5 stuks) in het toestel duwen, waarna de capaciteit als 1 schijf beschikbaar komt én je gegevens perfect veilig zijn: er mogen tot 2 schijven uitvallen, de drobo zal je data bewaren. Daarna breid je uit zo veel je wil.
Het leuke is dat elke losse harde schijf (intern SATA) die je hebt liggen, past!
Perfect als backup of als multimediastreamer!
Mijn Drobo FS'en zijn 6 maand oud maar niet uit de verpakking geweest. Ik verkoop ze voor 490 euro per stuk, en dat is een ZEER eerlijke prijs (nieuwprijs is 660 à 700 euro bij Foto Konijnenberg en cameranu)
Afhalen in het Antwerpse (BE - Balen), of we rijden elkaar tegemoet!
Met een Drobo kun je gelijk welke losse harde schijf (tot 5 stuks) in het toestel duwen, waarna de capaciteit als 1 schijf beschikbaar komt én je gegevens perfect veilig zijn: er mogen tot 2 schijven uitvallen, de drobo zal je data bewaren. Daarna breid je uit zo veel je wil.
Het leuke is dat elke losse harde schijf (intern SATA) die je hebt liggen, past!
Perfect als backup of als multimediastreamer!
Mijn Drobo FS'en zijn 6 maand oud maar niet uit de verpakking geweest. Ik verkoop ze voor 490 euro per stuk, en dat is een ZEER eerlijke prijs (nieuwprijs is 660 à 700 euro bij Foto Konijnenberg en cameranu)
Afhalen in het Antwerpse (BE - Balen), of we rijden elkaar tegemoet!
Laatst gewijzigd door liegebeestig 31 mei 2012, 10:35, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Iemand interesse? Prijs is altijd bespreekbaar! *knip*
Doe een bod in het topic conform de forumregels !
Doe een bod in het topic conform de forumregels !
Laatst gewijzigd door a3ke 13 maa 2012, 16:29, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: regels respecteren plz
Reden: regels respecteren plz
-
- Starter
- Bedankt: 3 keer
Beste
Ik zou graag een bod van 400 euro zetten op deze Drobo FS.
Ondertussen zijn er al en heel aantal maanden garantie verlopen.
Voorwaarde is dat er een kopie van de aankoopfactuur bij zit.
Alvast bedankt
Ik zou graag een bod van 400 euro zetten op deze Drobo FS.
Ondertussen zijn er al en heel aantal maanden garantie verlopen.
Voorwaarde is dat er een kopie van de aankoopfactuur bij zit.
Alvast bedankt
Suicide is man's way of telling God, "You can't fire me - I quit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
Is gebruiker razor777's bod van 400 € nu genoteerd of niet ?
Krijgt men de kans om op te bieden of bied men direct voor het tweede beschikbare toestel ?
Gelieve de gebruikers correct en volgens de regels te informeren
Krijgt men de kans om op te bieden of bied men direct voor het tweede beschikbare toestel ?
Gelieve de gebruikers correct en volgens de regels te informeren
The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
Excuus, moderator. Ik begreep niet goed wat je bedoelde, nu wel.
Er is via een andere weg een ander bod van 400 euro gekomen gisterenmiddag. Ik geef er de voorkeur aan om beide toestellen tegelijk te verkopen. 400 euro is zeker in de goede richting. Razor777, laat van je horen graag. Wie beide toestellen tegelijk wil kopen, laat ook iets horen.
Er is via een andere weg een ander bod van 400 euro gekomen gisterenmiddag. Ik geef er de voorkeur aan om beide toestellen tegelijk te verkopen. 400 euro is zeker in de goede richting. Razor777, laat van je horen graag. Wie beide toestellen tegelijk wil kopen, laat ook iets horen.
-
- Starter
Beste
Ik wil voor 400 euro 1 toestel van je overnemen.
Met twee kan ik helaas niets doen
Kan je aangeven of je akkoord bent met 400 euro voor de Drobo NAS met factuur en dergelijke?
Dan kunnen we daarna de betaling en de afhaling regelen
Alvast bedankt
Ik wil voor 400 euro 1 toestel van je overnemen.
Met twee kan ik helaas niets doen

Kan je aangeven of je akkoord bent met 400 euro voor de Drobo NAS met factuur en dergelijke?
Dan kunnen we daarna de betaling en de afhaling regelen
Alvast bedankt
-
- Elite Poster
Twee voor 400 kan, maar Als je er maar eentje nodig hebt, dan zal je iets meer moeten bieden. Voor alle duidelijkheid: ik kan je de originele factuur uit de winkel tonen, maar ik kan zelf geen factuur maken uiteraard. Ik ben geen winkel.
-
- Starter
Nee ik bedoel natuurlijk een copy van de originele factuur.
Ik zal er een keer over nadenken.
Ik zal er een keer over nadenken.
-
- Elite Poster
Ik zie net dat Razorrr777 op 2dehands.be mij eerst een bod deed van 375 en dat dan weer verwijderd heeft zodra ik hem ontmaskerd heb. Geen idee waar deze man mee bezig is.
-
- Elite Poster
Dag Vimaan,
Prima voor mij. Er zijn inderdaad geen schijven bij.
Toestel is wat mij betreft verkocht, ik stuur je mijn telefoonnr per pm, dan kunnen we verder afspreken.
Mocht je er een tweede bij willen, laat maar weten. Bijvoorbeeld om naar elkaar te laten backuppen.
Prima voor mij. Er zijn inderdaad geen schijven bij.
Toestel is wat mij betreft verkocht, ik stuur je mijn telefoonnr per pm, dan kunnen we verder afspreken.
Mocht je er een tweede bij willen, laat maar weten. Bijvoorbeeld om naar elkaar te laten backuppen.
-
- Elite Poster
Als je wil kan ik je 3 schijven van 1TB mee verkopen. Prijs zou 95 euro per stuk zijn.
**ik verkoop geen tweedehands harde schijven meer. Ik heb ze allemaal zelf nodig**
**ik verkoop geen tweedehands harde schijven meer. Ik heb ze allemaal zelf nodig**
Laatst gewijzigd door liegebeestig 31 mei 2012, 10:34, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Er is nog één Drobo FS te koop. Wie o wie? Vraagprijs nu is 465 euro. De vorige is weggegaan voor 450 euro, dus er is een beperkte onderhandelingsmarge.
-
- Elite Poster
Er is nog 1 drobo fs te koop. Komt ie in jouw netwerk terecht? Ik verlaag nog 1 keer de prijs naar 450, dat is de prijs waarvoor de andere verkocht werd. Dit wordt echt een weggeefprijs. Wie? Bel of laat hieronder een reactie.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Elite Poster
Heren, vergeet de verzendingskosten niet. Bovendien is dit een neuw toestel (idd geleverd zonder schijven), dus ik zie ook niet in waarom ik dit voor een belachelijk bedrag van 200 euro zou wegdoen, zoals Splitter voorstelt (factuur die ik kreeg kan ik zonder probleem meeleveren uiteraard). Overigens is de andere twee maand geleden ook verkocht (nieuw) voor 450 euro. Dit is een zeer correcte prijs.
Laatst gewijzigd door liegebeestig 30 mei 2012, 17:11, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Ter aanvulling: Kenw00t zal inclusief verzendingskosten in Duitsland 423,40 + 20,99 euro betalen = 444,3Kenw00t schreef:Deze is nieuw te vinden voor € 423,40 bij een betrouwbare webshop. Dus ik vrees dat velen die 450 nog iets te hoog vinden.
Zijn collega koopjeszoeker rolandvc zal 415 (414,99 euro!) betalen bij Pixmania, + 48,28 euro verzendingskosten = 463,27
http://www.pixmania.be/be/nl/5930001/ar ... s-nas.html
I rest my case. Zijn er serieuze geïnteresseerden?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Vergeet niet dat je NAS'en ondertussen bijna een jaar oud zijn, en ongetwijfeld een keer uit de doos (anders had je nooit kunnen testen off ze off-site backup deden)
Komt daar nog bij dat je ze dus al aan een redelijk schappelijke 100% nieuwprijs hebt, en de prijs ervan echt alleen nog maar gaat dalen.
Ophaling in balen vind ik geen probleem, dus verzendkosten zijn niet van toepassing.
Als het je niet interesseert, mij ook goed, maar ik blijf bij het bod van 200 euro, aan jou te nemen of te laten.
Mijn bod blijft staande tot eind van de week, nadien zowiezo geen interesse meer.
Komt daar nog bij dat je ze dus al aan een redelijk schappelijke 100% nieuwprijs hebt, en de prijs ervan echt alleen nog maar gaat dalen.
Ophaling in balen vind ik geen probleem, dus verzendkosten zijn niet van toepassing.
Als het je niet interesseert, mij ook goed, maar ik blijf bij het bod van 200 euro, aan jou te nemen of te laten.
Mijn bod blijft staande tot eind van de week, nadien zowiezo geen interesse meer.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik ben niet echt geïnteresseerd, maar volg wel graag mee de redenering. Je hebt bij deze Drobo sowieso harde schijven nodig. Als ik dus jouw pakket inclusief harde schijven bekijk : 450 euro + 3 x 95 euro, kom ik op 735 euroliegebeestig schreef:Ter aanvulling: Kenw00t zal inclusief verzendingskosten in Duitsland 423,40 + 20,99 euro betalen = 444,3
Zijn collega koopjeszoeker rolandvc zal 415 (414,99 euro!) betalen bij Pixmania, + 48,28 euro verzendingskosten = 463,27
http://www.pixmania.be/be/nl/5930001/ar ... s-nas.html
I rest my case. Zijn er serieuze geïnteresseerden?
Bij Pixmania is het 414 euro + 3 x 84 euro + 58,27 euro verzending = 724,27 euro.
Amper 10 euro verschil dus, maar in dit laatste geval heb ik ze thuisgeleverd, met volledige garantie, terwijl bij jouw prijs nog een rit tot halfweg Balen moet gerekend worden en er al een stuk van de garantie af is.
Het bod van 200 euro van Splitter lijkt me inderdaad wat laag, maar ik heb toch de indruk dat jouw prijs dan iets aan de hoge kant zit als je het totaalplaatje bekijkt.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Liegebeestig : graag had ik een copy van de aankoopfactuur ontvangen per PM.
Dit om uit te sluiten dat het gaat om handel, ipv een eenmalige verkoop...
Dit om uit te sluiten dat het gaat om handel, ipv een eenmalige verkoop...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Je prijs ligt veeeeeel te hoog. In de eerste plaats is dit tweedehandsgoed. Gebruikt of niet.... dat maakt niet veel uit. Wat je als nieuwprijs betaalde is voor ons niet van toepassing. Jij wil ervan af voor jou prijs terwijl het toestel goedkoper te verkrijgen is elders met garantie vanaf aankoopdatum terwijl jou toestel (zelfs als het nooit uit de doos is geweest en stof heeft staan happen) alvast een deel garantie kwijt is.
Kort gezegd: jij wil dat ding weg.... leuk voor je... maar dan mot je rekening houden met de NU geldende nieuwprijs (niet wat jij ervoor betaalde) en op basis daarvan een geste doen in de prijs aangezien 1 jaar garantie de deur uit is gevlogen.
Zoals iemand al aanhaalde.... bij pixmania is het toestel te koop voor 414 euro en afhankelijk van de bezorgingswijze komt er nog 45.86 euro bij dus zou ik de prijs verlagen naar minimum 300 euro en max 350 (inclusief verzendingskosten)
Kort gezegd: jij wil dat ding weg.... leuk voor je... maar dan mot je rekening houden met de NU geldende nieuwprijs (niet wat jij ervoor betaalde) en op basis daarvan een geste doen in de prijs aangezien 1 jaar garantie de deur uit is gevlogen.
Zoals iemand al aanhaalde.... bij pixmania is het toestel te koop voor 414 euro en afhankelijk van de bezorgingswijze komt er nog 45.86 euro bij dus zou ik de prijs verlagen naar minimum 300 euro en max 350 (inclusief verzendingskosten)
Laatst gewijzigd door PumbaaH 31 mei 2012, 10:31, in totaal 2 gewijzigd.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Da's geen Drobo FS, 't is zelfs geen NAS.PumbaaH schreef:Zoals iemand al aanhaalde.... bij pixmania is het toestel te koop voor 370 euro en afhankelijk van de bezorgingswijze komt er nog 18 euro bij dus zou ik de prijs verlagen naar minimum 350 euro en max 300 (inclusief verzendingskosten)
- PumbaaH
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik was met wat teveel tegelijk bezig en had de verkeerde pagina
.
Intussen aangepast

Intussen aangepast
-
- Elite Poster
Beste moderator Krisken, ik ben een particulier die per ongeluk twee toestellen te veel gekocht heeft en daar nu vanaf wil.
Als u toch zo streng bent, gelieve dan ook de reactie van PumbaaH te modereren en de foute vermelding van verzendingskosten bij Pixmania, te verwijderen. Dank.
Als u toch zo streng bent, gelieve dan ook de reactie van PumbaaH te modereren en de foute vermelding van verzendingskosten bij Pixmania, te verwijderen. Dank.
-
- Elite Poster
Ik ben niet geïnteresseerd in je bod.Splitter schreef:Als het je niet interesseert, mij ook goed, maar ik blijf bij het bod van 200 euro, aan jou te nemen of te laten.
Ik discussieer hier vanaf nu alleen nog over de prijs met wie mijn Drobo FS echt wil overnemen. Prijs blijft op 450 euro, licht bespreekbaar. Een bod van 400 euro zou ik bijvoorbeeld onmiddellijk aanvaarden. Ik vermeld ook even dat ik geen losse HDD meer verkoop. Ik heb ze allemaal zelf nodig, namelijk.
- PumbaaH
- Elite Poster
- Contacteer:
Blijkbaar ben ik nog niet helemaal goed wakker..... Ik durf toch te zweren dat ik daarstraks 4 verschillende prijzen kreeg voor levering.
Typo's maken zijn menselijk en die worden aangepast als er op gewezen word. Ik probeer je enkel te zeggen (zoals meerdere hier al doen) dat de prijs die je vraagt niet realistisch is. 200 euro vind ik persoonlijk ook veel te laag, maar 300 - 350 euro lijkt me realistischer dan zowat de nieuwprijs te verlangen op dit eigenste moment.
En dan kan ik ook aan jou oren trekken want eerst zeg je dat je niet wilde wijken van je prijs van 450 wat een minimum prijs leek te zijn) en nu kan een bod van 400 euro ineens wel?
Typo's maken zijn menselijk en die worden aangepast als er op gewezen word. Ik probeer je enkel te zeggen (zoals meerdere hier al doen) dat de prijs die je vraagt niet realistisch is. 200 euro vind ik persoonlijk ook veel te laag, maar 300 - 350 euro lijkt me realistischer dan zowat de nieuwprijs te verlangen op dit eigenste moment.
En dan kan ik ook aan jou oren trekken want eerst zeg je dat je niet wilde wijken van je prijs van 450 wat een minimum prijs leek te zijn) en nu kan een bod van 400 euro ineens wel?
-
- Elite Poster
Mijn laatste aanvulling ivm reactie van moderator. Ik ben geen handelaar in Drobo's.
Dit is het volledige verhaal, voor wie nog niet overtuigd is dat ik met open vizier wil werken
Ik heb 4 toestellen gekocht, twee voor mij, en twee voor een collega en vriendin in Balen. Ik heb mijn twee toestellen gebruikt en snel weer verkocht omdat ik merkte dat ik geen backups kan maken van de ene drobo naar de andere. Vriendin uit Balen heeft (te) lang gewacht met verkopen. Van haar 2 toestellen blijft nu nog 1 toestel over, niet geopend.
Vanaf nu graag enkel serieuze biedingen, vanaf 400 euro. De vraagprijs is 450 euro.
Dit is het volledige verhaal, voor wie nog niet overtuigd is dat ik met open vizier wil werken
Ik heb 4 toestellen gekocht, twee voor mij, en twee voor een collega en vriendin in Balen. Ik heb mijn twee toestellen gebruikt en snel weer verkocht omdat ik merkte dat ik geen backups kan maken van de ene drobo naar de andere. Vriendin uit Balen heeft (te) lang gewacht met verkopen. Van haar 2 toestellen blijft nu nog 1 toestel over, niet geopend.
Vanaf nu graag enkel serieuze biedingen, vanaf 400 euro. De vraagprijs is 450 euro.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
De topic starter is vrij om zijn prijs vast te stellen en eventueel te laten zakken. Users zijn vrij om dat te veel of te weinig te vinden en zijn zelfs vrij om dat gemotiveerd te posten. Maar laat ons er AUB geen welles-nietes spelletje van maken. Dit blijft een "te koop" topic, dus gelieve enkel te posten bij interesse of als je echt iets toe te voegen hebt dat een meerwaarde heeft. Dank u
.