hadden wij graag geweten hoeveel uur je per dag gemiddeld achter je computer zit.
 hadden wij graag geweten hoeveel uur je per dag gemiddeld achter je computer zit.De poll is dus zowel privé, als voor het werk achter je computer zitten.
thx to debruineogenboy voor inspiratie

.
 . . Door 12+ uur achter die pc te zitten ga ik trouwens wel naar FoM fietsen
 . Door 12+ uur achter die pc te zitten ga ik trouwens wel naar FoM fietsen   , dus door vreselijk verslaafd en lui te zijn kom ik buiten
 , dus door vreselijk verslaafd en lui te zijn kom ik buiten  
 12u of meer zie ik bij mij nog niet direct gebeuren.  Nu ja, tijdens het weekend durf ik ook wel eens een uur of 8 achter de pc zitten, en dat zonder mij daarover schuldig te voelen
 12u of meer zie ik bij mij nog niet direct gebeuren.  Nu ja, tijdens het weekend durf ik ook wel eens een uur of 8 achter de pc zitten, en dat zonder mij daarover schuldig te voelen   

Je hebt je naam niet gestolen danfreak schreef:ik slaap 4 uur per dag , voor de rest eet ik achter mijn pc , studeer ik achter mijn pc , chat , and other things

, anders kon ik ook met de fiets komen, maar Wieze is te ver.
, anders kon ik ook met de fiets komen, maar Wieze is te ver.
 En er houdt natuurlijk niemand de rest tegen om eens binnen te springen op FoM. Zeon, Mr_Cide, Metal en ik zullen er zeker zijn.
 En er houdt natuurlijk niemand de rest tegen om eens binnen te springen op FoM. Zeon, Mr_Cide, Metal en ik zullen er zeker zijn.

.
 .

Is dat wat de Skynet-meter u vertelt?amj2001 schreef:621u 03m 08s

doe alles wa tegelijkertijd,
 doe alles wa tegelijkertijd, 

tzijn immers de laatste 36 uur van deze maand
  tzijn immers de laatste 36 uur van deze maand 

Maar ja, ik zit hele dagen op allmusic.com en dan leer ik heel wat over muziek in the process
 Maar ja, ik zit hele dagen op allmusic.com en dan leer ik heel wat over muziek in the process