Ik heb een vraagje hoeveel modems, kun je op je kabel aansluiten ?
Mvg
Kabel modem
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Kunnen... meer dan duizend (per node)... de kabel is namelijk een bus structuur dus alles modems (gans je straat, wijk, ...) staan op dezelfde kabel.
De vraag is eerder hoeveel wil TN er op één adres installeren... al zie ik hier ook niet in dat men zou weigeren er twee (een aantal klanten heeft er zelfs twee gekregen, één voor TV en een aparte voor internet en zo), drie, ... te plaatsen (zolang er maar centjes zijn).
De vraag is eerder hoeveel wil TN er op één adres installeren... al zie ik hier ook niet in dat men zou weigeren er twee (een aantal klanten heeft er zelfs twee gekregen, één voor TV en een aparte voor internet en zo), drie, ... te plaatsen (zolang er maar centjes zijn).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
Vroeger installeerde Telenet inderdaad meer dan 1 modem bvvoor internet en digitale tv maar vandaag wordt er nog maar 1 modem per adres(aansluiting) geplaatst, een appartement is een ander geval.......
Zelfs wanneer je meer 4 digiboxen hebt en een 2de kanaal nodig hebt kan het nog steeds op dezelfde modem ook al heb je internet en telefoon...
Men kan meerdere modems aansluiten maar doet het niet meer, zelfs al wil je er extra voor betalen!
Zelfs wanneer je meer 4 digiboxen hebt en een 2de kanaal nodig hebt kan het nog steeds op dezelfde modem ook al heb je internet en telefoon...
Men kan meerdere modems aansluiten maar doet het niet meer, zelfs al wil je er extra voor betalen!
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be